O Θοδωρής Αθερίδης αναφέρθηκε με σκληρά λόγια στα μέλη της Χρυσής Αυγής.
Ο ηθοποιός μίλησε για το πολυσυζητημένο πλέον περιστατικό με την διαμαρτυρία των μελών της Χρυσής Αυγής έξω από το θέατρο «Χυτήριο» και τα επεισόδια που προκλήθηκαν.Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο ηθοποιός είπε πως εκείνοι έχουν το πρόβλημα και πως ακόμα και αν κατέβαινε το έργο στο «Χυτήριο», δεν θα σταματούσαν. Δήλωσε επίσης πως πρέπει να ζητήσουν τη βοήθεια ψυχολόγου για να αντιμετωπίσουν την εσωτερική σύγκρουση.
Κι εμείς τον διαψεύδουμε: Οι χρυσαυγίτες δεν χρειάζονται παραπομπή σε ψυχολόγο. Χρειάζονται παραπομπή σε δεσμοφύλακα.
Πηγη:http://www.gossip-tv.gr/inside-stories/G-Politics/story/221470/atheridis-ta-meli-tis-hrysis-aygis-prepei-na-doyn-psyhologo
69






