Θα βάλω τη γάτα μου να κλαίει που ο κακόμοιρος χαζούλης Κατίδης δε θα ξαναπαίξει μπάλα στην εθνική και τον κατηγορούν άδικα για μια απερισκεψία…
Να θυμίσω όμως οτι ο Σαχζάτ Λουκμάν δε θα ξαναπάει στη δουλειά του γιατί τον δολοφόνησαν κάποιοι που χαιρετούσαν όπως ο Κατίδης!!!

Κάποιοι σαν αυτούς…

και αυτούς…

Υ.Γ. Δεν έχω γάτα άρα ο Κατίδης θα πάει άκλαυτος!!!
από kouzoulotroll στο Μαρτίου 19, 2013.
102






