Κατίδη…θυμάσαι τον Σαχζάτ;

Κατίδη…θυμάσαι τον Σαχζάτ;

Θα βάλω τη γάτα μου να κλαίει που ο κακόμοιρος χαζούλης Κατίδης δε θα ξαναπαίξει μπάλα στην εθνική και τον κατηγορούν άδικα για μια απερισκεψία…123061-aek

Να θυμίσω όμως οτι ο Σαχζάτ Λουκμάν δε θα ξαναπάει στη δουλειά του γιατί τον δολοφόνησαν κάποιοι που χαιρετούσαν όπως ο Κατίδης!!!

270861_218500571620216_1774975677_n

Κάποιοι σαν αυτούς…

th

και αυτούς…

τγ

Υ.Γ. Δεν έχω γάτα άρα ο Κατίδης θα πάει άκλαυτος!!!

από kouzoulotroll στο Μαρτίου 19, 2013.

102