Έτσι περνάνε απ’ την πίσω πόρτα στην κοινή γνώμη ιδιώνυμα: Αλβανός, αναρχικός, αριστερός

Έτσι περνάνε απ’ την πίσω πόρτα στην κοινή γνώμη ιδιώνυμα: Αλβανός, αναρχικός, αριστερός

1Ο Μαριάν Κόλα έπεσε νεκρός πισώπλατα από σφαίρες του αστυνομικού κράτους. Τα καθεστωτικά ΜΜΕ, οι φασιστοσελίδες και οι λοιποί παρατρεχάμενοι εστίασαν στην εθνικότητα του νεκρού: «καλά του κάνανε του Αλβανού».
Αυτό είναι το κράτος δικαίου που οραματίζεται ο Σαμαράς, ο Μπένι και οι λοιποί συγκυβερνούντες.
Ένα κράτος αυτοδικίας των μπάτσων που χτυπάνε πισώπλατα, χτες τον «Αλβανό δραπέτη», αύριο το διαδηλωτή «διότι δεν συνεμμορφώθην», μεθαύριο τον γκέι γιατι «παρεκλίνει», στο τέλος το γείτονα γιατί απλά δεν έχει να πληρώσει τους λογαριασμούς; Έτσι περνάνε απ’ την πίσω πόρτα στην κοινή γνώμη ιδιώνυμα: Αλβανός, αναρχικός, αριστερός. Μήπως διαφέρει πολύ η εν ψυχρώ δολοφονία πισώπλατα του Μαριάν Κόλα από την ωμή και τυφλή βία των δυνάμεων καταστολής, των ΜΑΤ και των φασιστικών παρακρατικών της Χ.Α.;
Οτιδήποτε δεν βολεύει την «τάξη και ασφάλεια» (όπως την εννούν αυτοί), θα εξολοθρεύεται. Θυμάστε το «θα πατάξωμεν την αναρχίαν» του δικτάτορα Παπαδόπουλου. Οι σημερινή μνημονιακή συγκεβέρνηση δεν απέχει πολύ από αυτές τις πρακτικές.
Ο ρατσισμός και οι διαχωρισμοί τους βάσει εθνικότητας, τα ιδιώνυμά τους διαιρούν το λαό, χειραγωγώντας τον να υπομείνει τα μνημόνια και τα παρελκόμενά τους: καθημερινή εξαθλίωση, αστυνομική βία και φασίστες που είναι το μακρύ χέρι των αφεντικών.
ΕΜΕΙΣ παλεύουμε και θα παλεύουμε για ίσα δικαιώματα χωρίς διαχωριστικές γραμμές για όλο το λαό εργαζόμενους, νέους, άνεργους, έλληνες και μη. Για ένα καλύτερο μέλλον, μακριά από ρατσισμό και μισαλλοδοξία. Για μας και τα παιδιά μας!

– ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
– ΙΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό»

91

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλά μην τρελαθούμε κιόλας! Δεν άκουσα τι είπε η τηλεόραση αλλά απο τα λίγα που ξέρω ο συγκεκριμένος κουμπουροφόρος δραπέτης ήταν ένας επαγγελματίας φονιάς. Γι αυτό δεν θα μας πείτε κάτι; Επειδή δηλαδή οι τρεμοντερμπεντέρηδες δεν ξεχνούν τη γλώσσα του μίσους και των ρατσιστικών στερεότυπων ό,τι κι αν έχουν να πουν μην περάσουμε και στην άλλη όχθη: να θρηνούμε τον νεκρό γιατί δεν πρόλαβε να καθαρίσει μερικούς ακόμη. Όσο για το «πισώπλατα» δεν περιποιεί βεβαίως τιμή στην ΕΛΑΣ (όπως ούτε κι όλη η γενική της κινητοποίηση άλλωστε!) και, ελπίζω σύντομα να μάθουμε την ακρίβεια…. Προς το παρόν, με συγχωρείτε αλλά δεν προέχει η καταγγελία κατά της ΕΛΑΣ! Δεν έχω να διαλέξω με ποιανού κουμπουροκράτορα το μέρος θα πάω!

    • Για να καταλαβεις για ποιο λογο αναρτησαμε αυτο το αρθρο, σε παραπεμπουμε σε αναλογο επεισοδιο οπου πρωταγωνιστης ηταν ο χρυσαυγιτης. Μπορεις να δεις τις διαφορες: http://www.kar.org.gr/?p=3474

  2. Και για να καταλάβω κάτι περισσότερο. Τι σχέση έχει εδώ η «αυτοδικία» του κράτους; Μήπως η «αυτοδικία» του καταζητούμενου και της παρέας του είναι κάποιας μορφής ταξική πάλη και ως τέτοια «δικαιώνεται»;

  3. Απλα το θέμαι είναι ότι όταν υπάρχουν νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται πάντα.Επειδή η αστυνομία έχει να κάνει με δολοφόνο δε σημαίνει ότι ο κάθε αστυνομικός θα βάζει σε εφαρμογεί τον δικό του ηθικό κώδικα.Η αυτοδικια του καταζητούμενου προφανώς δεν δικαιώνεται,αλλά δε σημαίνει ότι η αντιπαλη ομάδα μπορεί να αυτοδικεί.Οταν καποιος διαπραττει εγκλημα παει φυλακή.Δε σκοτώνεται για παραδειγματισμό των άλλων.

  4. παιδιά, χαμένοι στο διάστημα είστε , σε πλήρη σύγχιση…… άντε να μελετήσετε κανένα βιβλίο (από τους κλασσικούς Κροπότκιν, … έως και Μαρξ). Ο αναρχισμός είναι εξαιρετικά ευγενική υπόθεση για να την διακινούν ημιμαθείςκαι οριακές προσωπικότητες…

  5. Μα η αστυνομία δεν είναι απλώς άλλος ένας κουμπουροφόρος. Είναι κομμάτι του κράτους και ασκεί την επίσημη πολιτική. Όταν σκοτώνει λοιπόν κάποιον πισώπλατα, δεν είναι απλά ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ συμμοριών και δε βαριέσαι. Σε αφορά, γιατί αυτή η «συμμορία» είναι τόσο μεγάλη που και η δική σου ζωή εξαρτάται από τη βαρβαρότητά της.

    Έτσι πρέπει να αναδειχτεί το ερώτημα από πότε έχει δικαίωμα η αστυ»νομία» να σκοτώνει κατά βούληση και ατιμώρητα. Γιατί ο δραπέτης θα δικαζόταν. Ο αστυνομικός φονιάς όμως, όχι. Ποιος σε προστατεύει από αυτόν;

  6. Θα συμφωνήσω με τον κ.Σερεμέτη. Μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.Ο Κόλα ήταν ένας απλός εγκληματίας και φαίνεται από το »βιογραφικό» του.

  7. Υπερβολική ανάρτηση και παρέμβαση εκ μέρους της κίνησης. Το ίδιο θα γίνονταν με έναν επικίνδυνο εγκληματία, δες Παλαιοκώστας. Ειδικά το σχόλιο πάνω στην «μνημονιακή κυβέρνηση» και τα άλλα «χαριτωμένα», δείχνουν πολιτική τοποθέτηση που αδικεί και «πολιτικοποιεί» την κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό». Για εμάς που υπερασπιζόμαστε τα δίκαια όλου του κόσμου, ανεξάρτητα καταγωγής ή σεξουαλικής προτίμησης, είτε είσαι μαύρος/λευκός, είτε είσαι staight/gay/μπάι ή όποια ταμπέλα σε έχουν βάλει οι άλλοι, τέτοιες «κινήσεις» καλύτερα να μας λείπουν, περισσότερο κακό κάνουνε, παρά καλό.

    Επισημαίνω ότι είμαι κατά των ταμπελών, αλλά αν με έβαζα ταμπέλες, είμαι δεξιός, ‘Ελληνας, Καναδός, Ελληνοκαναδός, «Αμερικάνος» στα παιδικά μου χρόνια στην Ελλάδα, Québécois για τους σεπαρατίστες, μπάι άνδρας σε στρέιτ γάμο με σύζυγο που ξέρει τις προτιμήσεις μου πριν επισημοποιήσω την σχέση μου, open minded και εκτός ντουλάπας, παιδί μεταναστών β’ γενιάς, αλλεργικός, μετανάστης της ελληνικής κρίσης δημοσίου χρέους, καπιταλιστής με όνειρο το κράτος πρόνοιας, ερωτευμένος και ρομαντικός, πατριώτης και Μακεδόνας, Χριστιανός Ορθόδοξος, δημοκράτης και φιλελεύθερος, νέος που πάει μια φορά το μήνα τουλάχιστον στην ελληνορθόδοξη εκκλησία, membre d’une minotité visible, ακτιβιστής και μνημονιακός. Γι’αυτό τέτοιες «κινήσεις» και «εκπροσώπους» δεν θέλω και ούτε με χαρακτηρίζουν και να με εκπροσωπούν.

  8. Δημήτρη, αυτοδικία είναι όταν ο μπάτσος έχει την ευκαιρία (κάνοντας τη δουλειά του έστω, που προσωπικά δε συμφωνώ με τον τρόπο που είναι θεσμοθετημένη, ειδικά με τα «επίλεκτα» σώματα ασφαλείας ΕΚΑΜ κλπ) να τραυματίσει τον όποιο καταδιωκόμενο και να τον οδηγήσει στη «δικαιοσύνη». Ήταν εν ψυχρώ δολοφονία και μάλιστα άνανδρη καθότι ήταν πισώπλατος ο πυροβολισμός. Δε διαφωνώ ότι ενδεχομένως να ήταν παραβατικός, δεν ήταν τυχαίο ότι ήταν οπλισμένοι κλπ και ούτε νομίζω κανείς υπερασπίστηκε στο κείμενο την παραβατικότητα ως «ταξική πάλη». Αυτό που θεωρώ ότι πρέπει όλοι να υπερασπιστούμε είναι το δικαίωμα σε δικη, όπως επίσης επ’ ουδενί να μη χαρακτηρίζεται οποιοσδήποτε «παραβατικός» από τα μμε τονίζοντας την εθνικότητά του, κάτι που καλλιεργεί ευθέως το ρατσισμό και τα ιδιώνυμα (αλβανός=κακοποιός, διαδηλωτής=μπαχαλάκιας κλπ κλπ)στην κοινή γνώμη.

    • Δεν είναι ότι δεν έγινε αποδεκτό το σχόλιο, απλά αργήσαμε να το δούμε. Τώρα, όσον αφορά στην άποψη σας διαφέρει από τη δική μας. Εμείς πιστεύουμε ότι ο φασισμός είναι όπλο του καπιταλιστικού συστήματος σε περιόδους κρίσης κι ότι ο μόνος τρόπος να τον αντιμετωπίσει κανείς είναι με το να κάνει κίνημα στο δρόμο, που θα έρχεται σε αντίθεση με το φασιστικό. Τώρα όσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα, εμείς πιστεύουμε ότι η φράση που χρησιμοποιήθηκε από πολλά μλογκ «καλά του κάνανε» σήμερα αφορά τον Αλβανό κακοποιό, αύριο θα αφορά τον καθένα από μας. Κάπως έτσι ξεκίνησαν κι οι ανασφάλιστοι μετανάστες και τώρα είμαστε όλοι ανασφάλιστοι και έλληνες και μετανάστες.

Γράψτε μια απάντηση