«Το να είσαι μετανάστης δεύτερης γενιάς στην Ελλάδα σημαίνει ότι είσαι πολίτης δεύτερης κατηγορίας. Το γεγονός ότι δε μας χωρίζουν στα λεωφορεία, ή δεν έχουν ειδικούς χώρους για εμάς και για τους άλλους, δε σημαίνει ότι δε βιώνουμε τη διάκριση, τη βιώνουμε καθημερινά…»
66






