Λεωφορειόδρομος αντιθέτου ροής της Πανεπιστημίου. Το νέο θύμα του «μεγάλου περιπάτου»!

Λεωφορειόδρομος αντιθέτου ροής της Πανεπιστημίου. Το νέο θύμα του «μεγάλου περιπάτου»!

Τον πόλεμο έχει κηρύξει στα ΜΜΜ ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης. Μετά την κατάληψη των γραμμών Τραμ στο τμήμα της Β. Όλγας* σήμερα είχαμε και την κατάργηση του λεωφορειόδρομου αντιθέτου ροής (contra flow) της οδού Πανεπιστημίου από το ύψος της οδού Σίνα μέχρι τη πλατεία Συντάγματος.


Ο πιο παραγωγικός και λειτουργικός λεωφορειόδρομος για τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ έπεσε και αυτός θύμα προς χάρη του «μεγάλου περιπάτου». Ως εναλλακτική διαδρομή ακολουθείται η … οδός Ακαδημίας που μπορεί να βάφτηκε η δεξιά της λωρίδα με κίτρινο χρώμα αλλά η κατάληξη της θα είναι όμοια με τις άλλες σε κεντρικές οδούς και λεωφόρους.
Εύκολο πάρκινγκ και συστηματικά μπλοκαρισμένες από ΙΧ ταξί και φορτηγά.

Μόλις πριν λίγους μήνες στις 11/2* η ηγεσία του υπουργείου μεταφορών δια του κου Καραμανλή εξαπέλυε επίθεση σε όσους παραβιάζουν τους δρόμους και λωρίδες αποκλειστικής διέλευσης των ΜΜΜ. Εξήγγειλε την επαναλειτουργία των καμερών και την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας ανάμεσα στον ΟΑΣΑ και την τροχαία για αυστηρή αστυνόμευση των λωρίδων αυτών. Για να εφαρμοστεί λοιπόν ο ΚΟΚ από την αστυνομία πρέπει να υπογράφει μνημόνιο γιατί δεν αποτελεί συμβατική της υποχρέωση!!! Οι εξαγγελίες αυτές στην πραγματικότητα δεν ήταν τίποτε άλλο από παραδοχή αποτυχίας των πολιτικών που εφάρμοζαν τόσα χρόνια σε σχέση με τα ΜΜΜ στην πρωτεύουσα.

Πέρα από την αναστάτωση και το αλαλούμ που συμβαίνει, το οποίο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για την κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας τις τελευταίες δεκαετίες, βλέπουμε και μια άνευ προηγούμενου πολιτική από δήμαρχο Αθηναίων.
Το γεγονός ότι ο Μπακογιάννης είναι ανιψιός του πρωθυπουργού και η σύζυγος του δημοσιογράφος στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, γνωστός για την στήριξη του στο κόμμα της ΝΔ και πολέμιος κάθε λαϊκής διεκδίκησης, τον κάνει άτρωτο και ανίκητο απέναντι σε κάθε ιδέα που θα του κατέβει και θα θελήσει να κάνει πράξη. 

Οι «μεγάλοι περίπατοι» διάφορων ευρωπαϊκών πόλεων κ. Μπακογιάννη και ο περιορισμός της κυκλοφορίας των ΙΧ στο κέντρο δεν γίνονται σε βάρος των ΜΜΜ. Τα ΜΜΜ εντάσσονται και αποτελούν κομμάτι τέτοιων σχεδιασμών.   

Άφαντες είναι και οι ηγεσίες τόσο των ΔΕΚΟ μεταφορών ΟΣΥκαι ΣΤΑΣΥ όσο και των σωματείων των εργαζομένων σε αυτές. Σήμερα είχαμε απάντηση της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ για την κατάληψη των γραμμών τραμ επι της οδού Β. Όλγας από τον δήμο Αθηναίων. Η ΣΤΑΣΥ δικαιολόγησε τον δήμαρχο και… «άδειασε» τον υπουργό μεταφορών ο οποίος μας υποσχόταν τραμ από την άνοιξη. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο ίδιο μοτίβο με τη διοίκηση

Στην ΟΣΥ καμία κίνηση, καμία αντίδραση για την επιπλέον επιβάρυνση του συγκοινωνιακού έργου και των εργαζομένων της. Οι ήδη δύσκολες συνθήκες εργασίας των οδηγών λόγω των μέτρων για τον Covid-19 επιβαρύνονται από τις παρεμβάσεις του δημάρχου. Ο ΟΑΣΑ απλώς αρκέστηκε να ανακοινώσει τις αλλαγές στις στάσεις, διαδρομές κλπ των γραμμών που επιβαρύνονται από την κατάργηση του λεωφορειόδρομου.


 

Πηγή: anexapar.wordpress.com

57

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε μια απάντηση