
Xωρίς να πάρει τη γνώμη των διανομέων, όπως είχε δεσμευτεί ύστερα από τον αγώνα τους τον περασμένο Σεπτέμβρη και χωρίς καν να τους ενημερώσει, η εταιρεία Efood ξεκίνησε εφαρμογή, στην οποία τα συνεργαζόμενα καταστήματα αξιολογούν την «επίδοση» των εργαζομένων. Αυτό καταγγέλλει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων Efood Θεσσαλονίκης. «Μήπως να περιμένουμε και απολύσεις ή λήξεις συνεργασίας ή όπως αλλιώς θα τις ονοματίσει;» διερωτάται με νόημα.






