Όλοι στις 5:30 μ.μ. στη συγκέντρωση που καλεί το σωματείο της Χαλυβουργίας στον κόμβο Ασπροπύργου της Εθνικής Οδού. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει. Νίκη στους Χαλυβουργούς!
Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό»
(Στέλνουμε SMS και e-mail, όπου μπορούμε παιδιά)
121





