Μηνιαίο Αρχείο:Οκτώβριος 2012

του Ιουλιανού

Επί δεκαετίες οι ντόπιοι κεφαλαιοκράτες, Στράτος, Αγγελόπουλος, Ωνάσης, Τσάτσος, Φιξ, Καρέλας, Κεφάλας, Λαδόπουλους, Σκαλιστήρης, Δράκου, Κανελλόπουλος, Στασινόπουλος, Κατσάμπας κ.λπ, φέσωναν το Δημόσιο με τις παγωμένες πιστώσεις, με την υπερτιμολόγηση των εξοπλισμών, των μηχανημάτων, των κτιριακών εγκαταστάσεων και γενικά την «επένδυση» τους, την οποία χρηματοδότησαν με κρατικά δάνεια βεβαίως, χώρια τις επιχορηγήσεις, επιδοτήσεις, και τις φοροαπαλλαγές, τις ευνοϊκές ρυθμίσεις κεφαλαιοποίησης, διαγραφές τόκων κ.λπ. Έτσι ο «επιχειρηματίας επενδυτής» είχε βγάλει εκ των προτέρων το κέρδος του, το οποίο διόγκωνε στη συνέχεια με υπερτιμολογήσεις στις εισαγωγές και υποτιμολογήσεις στις εξαγωγές. Τα κέρδη έμεναν σε τράπεζες της Ελβετίας, ενώ στο εσωτερικό η επιχείρηση καθίσταται «προβληματική».

Με λίγα λόγια οι «Έλληνες πατριώτες» συσσώρευαν δημόσιο πλούτο «δανειζόμενοι» δυσθεώρητα ποσά από το Κράτος τα οποία κατευθύνονταν σε προσωπικούς τραπεζικούς λογαριασμούς. Άλλωστε το μόνο που τους απασχολούσε ήταν η προνομιακή και φτηνή πρόσβαση στους πιστωτικούς πόρους του Δημοσίου, που ως αποτέλεσμα είχε τη συνεχή χρηματοδότηση τους.

Αναγκαίοι διαμεσολαβητές ήταν το τότε πολιτικό προσωπικό τους και οι διοριζόμενες από αυτό το προσωπικό, διοικήσεις των Κρατικών Τραπεζών.

Με αφορμή τη γέννηση του Χάρολντ Πίντερ το 1930

Εκείνο  το τερατώδες  άλλο πρόσωπο

…Σε θυμάμαι να κείτεσαι νεκρή…

Παλιοί Καιροί

Λένε πως ό,τι πιο εκλεπτυσμένο διαθέτει ο άνθρωπος είναι το μυαλό του. Λένε επίσης πως εκεί, στην κορυφή του ανθρώπινου σώματος, έχει την έδρα της μια περιοχή που ονομάζεται Μνήμη. Μία μόνιμη προσπάθεια αναστήλωσης των θραυσμάτων του πρότερου βίου είναι η Μνήμη. Μία μόνιμη προσπάθεια αποκατάστασης. Μνήμη: αυτό που διατηρεί τον άνθρωπο στη Ζωή ή αυτό που μπορεί οριστικά να τον αποτελειώσει. Είναι αφόρητη η Μνήμη γιατί είναι αντιφατική, χαώδης, σοβαρή και ταυτόχρονα επιπόλαιη. Αχθος Σωρευμένης Ζωής.

Οι ήρωες του Πίντερ, όλοι τους σχεδόν, πάσχουν από Μνήμη. Και ανά πάσα στιγμή μεταφράζουν, παραφράζουν, φονεύουν ή επινοούν οι ίδιοι το παρελθόν τους. Σαν να στέκονται μετέωροι ανάμεσα σε δύο χρονικές βαθμίδες: το αιωνίως παρόν Τότε και το διαρκώς ανύπαρκτο Τώρα. Και το μέλλον, ένα τέρας μπροστά τους. Εκθαμβοι παρατηρούν τη ρωγμή. «Δεν υπάρχει παρόν, δεν υπάρχει μέλλον, υπάρχει μονάχα επαναλαμβανόμενο παρελθόν», γράφει ο Ευγένιος Ο’ Νηλ. Η Kate, ο Deeley και η Anna από τους Παλιούς Καιρούς, σαν σκιές ενός μακρινού αλλά πανταχού παρόντος παρελθόντος, προσπαθούν να βρουν σημεία σύγκλισης προκειμένου να συνεννοηθούν και να επικοινωνήσουν. Προσπάθεια που μάλλον αποβαίνει στο κενό. Η Μνήμη τους είναι είναι επιλεκτική (;) και σαν δεινή χορεύτρια κάνει τη μία φιγούρα μετά την άλλη.

του Δη­μή­τρη Ψαρ­ρά

Υπάρ­χει έ­να α­πό­σπα­σμα α­πό την Ιστο­ρία του Φα­σι­σμού του Στάν­λεϊ Πέιν, στο ο­ποίο συ­νη­θί­ζει να πα­ρα­πέ­μπει ο Μι­χα­λο­λιά­κος. Εί­ναι οι πρώ­τες γραμ­μές τής κλα­σι­κής αυ­τής με­λέ­της. «Στα τέ­λη του ει­κο­στού αιώ­να», γρά­φει ο Πέιν και α­ντι­γρά­φει ο Μι­χα­λο­λιά­κος, «ο ό­ρος φα­σι­σμός πα­ρα­μέ­νει ί­σως ο πιο α­σα­φής α­πό τους ση­μα­ντι­κούς πο­λι­τι­κούς ό­ρους. Αυ­τό ί­σως πη­γά­ζει α­πό το γε­γο­νός ό­τι η λέ­ξη κα­θε­αυ­τή δεν πε­ριέ­χει μια σα­φή πο­λι­τι­κή α­να­φο­ρά (α­κό­μα και α­φη­ρη­μέ­νη), ό­πως συμ­βαί­νει με τη δη­μο­κρα­τία, το φι­λε­λευ­θε­ρι­σμό, το σο­σια­λι­σμό και τον κο­μου­νι­σμό. […] Η λέ­ξη φα­σί­στας εί­ναι μια α­πό τις πιο πο­λυ­χρη­σι­μο­ποιη­μέ­νες υ­πο­τι­μη­τι­κές πο­λι­τι­κές εκ­φρά­σεις, και συ­νή­θως υ­πο­δη­λώ­νει «τον βίαιο«, «τον κτη­νώ­δη«, «τον κα­τα­πιε­στι­κό« ή «τον δι­κτα­το­ρι­κό«. Αν ό­μως φα­σι­σμός δεν ση­μαί­νει τί­πο­τα πε­ρισ­σό­τε­ρο α­π’ αυ­τό, τό­τε τα κομ­μου­νι­στι­κά κα­θε­στώ­τα, για πα­ρά­δειγ­μα, θα έ­πρε­πε πι­θα­νόν να ε­νταχ­θούν στην κα­τη­γο­ρία των πιο φα­σι­στι­κών κα­θε­στώ­των, α­πο­στε­ρώ­ντας έ­τσι τη λέ­ξη α­πό κά­θε χρή­σι­μο προσ­διο­ρι­σμό».1
Τε­λευ­ταία φο­ρά που φρό­ντι­σε να μας θυ­μί­σει το α­πό­σπα­σμα αυ­τό ο Μι­χα­λο­λιά­κος ή­ταν στο κύ­ριο άρ­θρο της ε­φη­με­ρί­δας του πριν α­πό δε­κα­πέ­ντε μέ­ρες.2 Ο πρω­το­σέ­λι­δος τίτ­λος του ί­διου φύλ­λου ή­ταν «Εκτός Νό­μου την Χρυ­σή Αυ­γή θέ­λει η χού­ντα του Μνη­μο­νίου». Θα προ­σπα­θή­σω να ε­ξη­γή­σω πώς συν­δέ­ο­νται αυ­τές οι δύο δη­μό­σιες το­πο­θε­τή­σεις του Φί­ρερ της ορ­γά­νω­σης και με ποιο τρό­πο μας δί­νουν α­πά­ντη­ση στο ε­ρώ­τη­μα «Ποιοι και πώς να στα­μα­τή­σου­με τους νε­ο­να­ζί».3

Σε ποιες καταγγελίες προχώρησαν Έλληνες διαδηλωτές στην εφημερίδα Guardian

Δεκαπέντε Έλληνες διαδηλωτές που συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας που έλαβε χώρα στις 30 Σεπτεμβρίου, καταγγέλλουν ότι έπεσαν θύματα βασανισμού στη ΓΑΔΑ.

Παράλληλα σημειώνουν, ότι οι αστυνομικοί που βιαιοπράγησαν εναντίον τους, απειλούσαν ότι θα παραδώσουν τα στοιχεία τους στη Χρυσή Αυγή.

Οι δεκαπέντε έλαβαν μέρος στην αντιφασιστική περιπολία όπου υπήρξαν συμπλοκές με μέλη της Χρυσής Αυγής.

«Τους ξυλοκόπησαν, έσβηναν τσιγάρα πάνω τους ενώ τους βιντεοσκόπησαν με τα κινητά τους και απείλησαν να δώσουν τα στοιχεία τους στην Χρυσή Αυγή», αναφέρει η βρετανική εφημερίδα.

Τα Κέντρα Πρώτης Υποδοχής της Θράκης επισκέφθηκε η Ευρωπαία επίτροπος Σεσίλια Μάλμστρομ, αρμόδια για τις Εσωτερικές Υποθέσεις της ΕΕ. Δήλωσε, μάλιστα, ότι είναι όντως μια πολύ δύσκολη κατάσταση που μας επηρεάζει όλους. «Πρέπει να είσαι από πέτρα για να μην επηρεαστείς» είπε χαρακτηριστικά.

Την επίτροπο συνόδευσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Δένδιας, ο εκπρόσωπος της ευρωπαϊκής επιτροπής στην Ελλάδα Πάνος Καρβούνης και ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ. Σύμφωνα με τον κ. Καρβούνη, υπάρχουν τέσσερα μεγάλα ευρωπαϊκά ταμεία τα οποία χρηματοδοτούν τη Ελλάδα για το άσυλο, τις συνθήκες διαβίωσης, τη φύλαξη των συνόρων και τον επαναπατρισμό. Από το 2007 έως σήμερα, τα κονδύλια έχουν ανέλθει στα 300 εκατ. ευρώ.

Φτάνουν τα κροκοδείλια δάκρυα σας «κα» Μάλστρομ. Αυτά τα χρήματα που έχουν δοθεί και δίνονται καθημερινά στη Frontex θα έφταναν για να στεγάσουν κάθε άστεγο έλληνα και μετανάστη.

Πηγη:http://greecelands.blogspot.gr/2012/10/blog-post_4688.html

 

Η άποψη της νεοναζιστικής ΧΑ για τα ΑΜΕΑ δεν διαφέρει και πολύ από την άποψη των ιδεολογικών της προγόνων. Οι ναζί όπως είναι γνωστό επιτέθηκαν με μένος σε άτομα των οποίων οι ιδιαιτερότητες εμπόδιζαν την δημιουργία της αρρωστημένης « Άριας Φυλής».  Σε παλαιότερη ανάρτηση του ιστολόγιου της «Πράσινης Πτέρυγας» , του οικολογικού κομματιού της συμμορίας, σχετικά με τα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες αναφέρονται τα εξής: «τα κληρονομικώς βεβαρημένα άτομα όπως οι παρανοϊκοίοι πνευματικώς καθυστερημένοι, οι σχιζοφρενείς, οι επιληπτικοί, οι φορείς μεταλλαχθέντων γονιδίων, οι αθεράπευτοι αλκοολικοί, οι προχωρημένοι τοξικομανείς και άλλοι, θα πρέπει να υποβάλλονται σε στείρωση» Εύκολα διαφαίνεται το μίσος με το οποίο αντιμετωπίζουν τα άτομα αυτά οι αρχαιολάγνοι νεοναζιστές. Για τους γνώστες του αρχαιοελληνικού πολιτισμού ομως σε αυτό το σημείο εντοπίζεται ένα παράδοξο.

Επίθεση από μέλη της Χρυσής Αυγής, εναντίον του μέλους του ΚΚΕ Σάββα Τσακμακίδη, με απειλές κατά της ζωής του ιδίου και της οικογένειάς του, καταγγέλλει η ΝΕ Χαλκιδικής του ΚΚΕ.
Σύμφωνα με την καταγγελία, ο Σ. Τσακμακίδης έγινε μάρτυρας άγριου ξυλοδαρμού μετανάστη- πλανόδιου μικροπωλητή, το μεσημέρι της Κυριακής, στην παραλία της Φούρκας στη Χαλκιδική, από οκτώ άτομα, μεταξύ αυτών και ο υποψήφιος βουλευτής Χαλκιδικής της Χρυσής Αυγής Νίκος Ρήγος.

Το Σάββατο 6 Οκτώβρη, ομάδα νεοναζί της Χρυσής Αυγής περιπολούσε με ασημί αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες σε περιοχή του Αγίου Βασιλείου Κορινθίας. Σταμάτησαν έξω από το σπίτι όπου διέμενε ο Μομπασέρ Μοχάμεντ, ετών 20. Ένας από αυτούς βγήκε από το αυτοκίνητο και πυροβόλησε με κυνηγετική καραμπίνα τον Πακιστανό μετανάστη, ο οποίος βρίσκονταν στη βεράντα και δεν πρόλαβε να προφυλαχτεί. Διακομίστηκε στο νοσοκομείο, αλλά πριν ολοκληρωθεί η θεραπεία μπήκε σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Στο σπίτι βρίσκονταν και άλλοι έξι μετανάστες. Ο δράστης φορούσε τη γνωστή στολή των νεοναζί της Χρυσής  Αυγής.

Πηγη:http://racismwatchgr.tumblr.com/post/33186323206

Ο  Γερμανός σύντροφος Αζαντ Ταρχάν, στέλεχος του Die Linke στο κρατίδιο Ρηνανίας-Βεστφαλίας και μέλος του κινήματος «Dresden Nazi Frei» (Δρέσδη ελεύθερη από ναζί), συμμετείχε στην 6η Αντιρατσιστική Γιορτή σαν εισηγητής σε δύο συζητήσεις: του Σαββάτου με θέμα «Αντιφασιστικό Κίνημα στην Ευρώπη: Εμπειρίες και προοπτικές» και της Κυριακής «Ποιοι και πώς να σταματήσουμε τους νεοναζί».

Κεντρικό σημείο αναφοράς του Αζάντ ήταν η «εμπειρία της Δρέσδης».  Στη Δρέσδη έγινε, το Φεβρουάριο του 2009, μια από τις μεγαλύτερες φασιστικές διαδηλώσεις στην Ευρώπη μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, με 10.000 διαδηλωτές.
Η μεγάλη φασιστική επιτυχία προκάλεσε σοκ σε όλους τους αντιφασίστες και την Αριστερά της Δρέσδης. Αυτή ήταν και η αιτία για να οργανωθεί ένα συνέδριο αντιφασιστικής κινητοποίησης, το οποίο αποφάσισε να επικεντρωθεί σε αυτό που αποτελεί τον κοινό στόχο όλων: να αναχαιτιστούν οι φασίστες.

Η βάση της συμφωνίας ήταν τέσσερα σημεία. Το πρώτο ήταν ότι θα σταματούσαν τους φασίστες μπλοκάροντας το δρόμο τους με αντισυγκέντρωση. Το δεύτερο ότι θα προσπαθούσαν να σπάσουν τον κλοιό της αστυνομίας, αν υπήρχε ανάγκη. Το τρίτο σημείο ότι δρούσαν δημόσια, ανοιχτά και με «άδεια χέρια». Και το τέταρτο ότι θα ήταν αλληλέγγυοι με οποιονδήποτε πολεμούσε τους φασίστες ακόμα και με άλλα μέσα.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...