Ένας 30χρονος Πακιστανός πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα Ιεράπετρας και κατήγγειλε τον βιασμό του.
Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 53χρονο κάτοικο της Ιεράπετρας, ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, παραδέχθηκε ότι υπήρξε ερωτική συνεύρεση, αλλά ισχυρίστηκε πως έγινε με την θέληση του Πακιστανού.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η «βίαιη» συνεύρεση επιβεβαιώθηκε κατα την ιατροδικαστική εξέταση και ο 53χρονος οδηγήθηκε στις δικαστικές αρχές.
Κι η δική μας απορία είναι: Τι έγινε ελληναράδες; Δεν θα πατε να υπερασπιστείτε το θυμα;
Πηγή: radiolasithi
88






