Στις 28, 29 και 30 Ιουνίου το 17ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ

Στις 28, 29 και 30 Ιουνίου το 17ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ

944734_141712629354763_1827091095_nΜε κεντρικό σύνθημα “Σημαία μας η ισότητα – ‘Οπλο μας η αλληλεγγύη” οργανώνεται το τελευταίο Παρασκευοσαββατοκύριακο του Ιούνη το 17ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση των διοργανωτών του, “Ζοφεροί καιροί για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες.Αλλά και για τους ντόπιους εργαζόμενους και εργαζόμενες, οι μέρες δεν είναι λιγότερο άγριες. Οι «από κάτω» στο σύνολό τους πιέζονται μέχρι συνθλίψεως απ’ τους «από πάνω» για να πληρώσουν μια βαθιά κρίση που δε δημιούργησαν οι ίδιοι…

Το 17ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ, η μεγαλύτερη αντιρατσιστική γιορτή της πόλης, υψώνει τη σημαία της ισότητας, σηκώνει το όπλο της αλληλεγγύης και καλεί για μαζικά, ηχηρά, δυνατά «όχι» στη ρατσιστική βία, «όχι» στην περιστολή των δικαιωμάτων Ελλήνων και Μεταναστών, «όχι» στην απαξίωση της κοινωνίας. Αντλεί τη δύναμη και την ελπίδα του από τους όλο και περισσότερους χώρους και ανθρώπους που αυτοργανώνονται και αντιστέκονται –πολλές φορές με τρόπους ιδιαίτερα αποτελεσματικούς και απολύτως φρέσκους”. Το φετεινό πρόγραμμα των συζητήσεων, περιλαμβάνει το τι σημαίνει να είσαι μετανάστης στην Ελλάδα των μνημονίων, της φασιστικής βίας και της καταστολής, την Ιθαγένεια για όλα τα παιδιά, τη νομιμοποίηση για τους μετανάστες και άσυλο για τους πρόσφυγες, την εργασιακή επισφάλεια, την κατάργηση των συμβάσεων, τις πολιτικές επιστρατεύσεις, το παράδειγμα της Χαλκιδικής με τον ηρωικό αγώνα της ενάντια στις εξορύξεις χρυσού και το ξεπούλημα των κοινών δημόσιων αγαθών, την αντιμετώπιση του σεξισμού και της ομοφοβίας”. Στηρίζουμε το φετεινό αντιρατσιστικό φεστιβάλ και το προπαγανδίζουμε με την αφίσα και τα φυλλάδια που έχουν ήδη ξεκινήσει να κυκλοφορούν. Η επιτυχία του θα δώσει δύναμη σε κάθε ντόπιο και μετανάστη αγωνιστή να συνεχίσει τον αγώνα ενάντια στο ρατσισμό και τους φασίστες από καλύτερη θέση. 

 

 

 
60