Όλοι και όλες στις 12 μ. στην Ευελπίδων!

Όλοι και όλες στις 12 μ. στην Ευελπίδων!

1Σήμερα Τρίτη στις 12:00 στην Ευελπίδων περνάει από τακτικό ανακριτή ο σύντροφος Σ. Γκονκούρ,
συλληφθέντας της αντιφασιστικής συγκέντρωσης του Σαββάτου.

Να είμαστε όλοι και όλες εκεί.
Κάτω τα χέρια από τους αγωνιστές. Η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας.

Αντιφασιστικός Συντονισμός Αθήνας-Πειραιά

Εν τω μεταξυ,  αθώοι κρίθηκαν από το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο οι 12 συλληφθέντες για τα επεισόδια στο Σύνταγμα και Μοναστηράκι μετά την επέμβαση με χημικά της αστυνομία στην αντιφασιστική συγκέντρωση.

 

 

47