Κυριακή 21 Σεπτέμβρη στις 5:30 μ.μ αντιφασιστική συνέλευση, εκδηλώσεις και συναυλία του συντονισμού των συλλογικοτήτων με τους Εncardia,Φωτεινή Βελεσιώτου, Νατάσσα Μποφίλιου.
Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιθούν στο πάρκο Σελεπίτσαρι (Αμφιάλη) και η συναυλία στο 3ο Λύκειο, δίπλα στο πάρκο.
Λεωφορείο Β18 Ομόνοια – Πέραμα, στάση Ρομάτζο
– See more at: http://left.gr/news/kyriaki-21-septemvri-stis-6-mm-antifasistiki-synaylia-sto-keratsini#sthash.ltrxfatc.dpuf
94





