Σήμερα, Δευτέρα, στις 12 το μεσημέρι, Αλεξάνδρας και Λουκάρεως, αίθουσα 106Γ, η δίκη των Αυτόνομων εθνικιστών της Πανόρμου. Η έδρα δε δέχτηκε το αίτημα αναβολής μας (ο δικηγόρος μας έπρεπε να είναι στη δίκη της ΧΑ). Όσοι αλληλέγγυοι/ες μπορούν, να κατέβουν!
Kίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό»
148






