Ύψωσαν πλακάτ υπέρ της Ελλάδας μέσα στη γερμανική Βουλή (βίντεο)

Ύψωσαν πλακάτ υπέρ της Ελλάδας μέσα στη γερμανική Βουλή (βίντεο)

Screen Shot 2015-06-18 at 9.29.12 PMΠλακάτ υπέρ της χώρας μας σήκωσαν βουλευτές της Αριστεράς κατά τη σημερινή συνεδρίαση της γερμανικής Βουλής.

Αφίσες με συνθήματα υπέρ της Ελλάδας έδειξαν στη γερμανική Βουλή, βουλευτές της Κοινοβουλευτικές Ομάδας του κόμματος της Αριστεράς, Die Linke, αμέσως μετά την ομιλία Μέρκελ.

Το μήνυμα στην αφίσα, που ύψωσαν οι βουλευτές του Die Linke, αναφέρει: «Αλληλεγγύη με την Ελλάδα». 

Embedded image permalink

– See more at: http://left.gr/news/upsosan-plakat-yper-tis-elladas-mesa-sti-germaniki-voyli?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+leftgr+%28left.gr%29#sthash.ys8J7Aoq.dpuf

79