Πριν περίπου μία ώρα πέρασαν από αυτόφωρο οι Σύριοι που χτες συνελήφθησαν με τα επεισόδια που έγιναν στο λιμάνι της Μυτιλήνης. Κάποιοι από αυτούς χτες έφαγαν ξύλο από λιμενικούς.
Ενώ η εισαγγελέας τους άφησε ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ και όρισε δικάσιμο για της 24 Ιουνίου μόλις το βανάκι της αστυνομίας τους έφερε στο αστυνομικό τμήμα για να πάρουν τα πράγματα τους και να πάνε στην Μόρια όπου βρίσκονται οι γυναίκες τους, η αστυνομία αποφάσισε μόνη της να τους κρατήσει!!! μέχρι να γίνει το δικαστήριο.
Δικηγόρος με διερμηνέα τους ακολούθησε μέσα στο τμήμα και περιμένουμε από έξω να δούμε τι θα γίνει, θα υπάρξει ενημέρωση αργότερα για το πως κατέληξε.
Πηγή: mpalothia.com
141






