Σήμερα είναι η τελευταία μέρα της δίκης των «Αυτόνομων Εθνικοστών». Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε εκεί!
Μέχρι τώρα οι φασίστες στις απολογίες τους προσπάθησαν να υποστηρίξουν ότι βρίσκονταν εκεί «για καφέ» κι ότι δεν έχουν καμία σχέση με όσους είχαν επιτεθεί στην αντιφασιστική πορεία των φορέων της γειτονιάς, τραυματίζοντας τρεις από τους συμμετέχοντες.
Η καταδίκη των φασιστών είναι πολύ σημαντική, προκειμένου να γίνει σαφές ότι δεν μπορούν οι φασίστες ατιμώρητοι να τραμπουκίζουν τους αγωνιστές.
Το ραντεβού μας είναι αίθουσα Δ70Β 1ος όροφος
Να καταδικαστούν οι φασιστικές συμμορίες! No pasaran!
Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό»
391






