Η Η&Μ απολογείται μετά το σάλο που ξέσπασε για τη διαφήμιση με μαύρο αγοράκι

Η Η&Μ απολογείται μετά το σάλο που ξέσπασε για τη διαφήμιση με μαύρο αγοράκι

1Δεκάδες επικριτικά σχόλια από πελάτες αλλά και χρήστες των social media δέχτηκε η γνωστή αλυσίδα Η&Μ η οποία δέχθηκε πυρά για τη ρατσιστική της στάση όταν ανέβασε μια φωτογραφία με ένα μικρό μαύρο αγοράκι με μια μπλούζα που έγραφε «Ο πιο cool πίθηκος της ζούγκλας».

Ωστόσο, το πρόβλημα για την εταιρεία δε σταμάτησαν εκεί αφού ο πετυχημένος ράπερ The Weeknd διέκοψε τη συνεργασία του με την Η&Μ μετά από την κυκλοφορία της φωτογραφίας. Ο 27χρονος έκανε την ανακοίνωση το πρωί της Δευτέρας, γράφοντας ότι είναι «σοκαρισμένος και ντροπιασμένος από τη φωτογραφία».

Ο Charles M. Blow, συντάκτης των New York Times που εντόπισε το ατόπημα της εταιρείας, έγραψε «Η&Μ έχετε τρελαθεί εντελώς!?!?!?»

Πάντως, η εταιρεία μόλις διαπίστωσε το σφάλμα της αλλά και τις προεκτάσεις που θα μπορούσε να λάβει προχώρησε στο κατέβασμα της επίμαχης εικόνας, ζητώντας συγνώμη από όσους εξέλαβαν με λάθος τρόπο τη συγκεκριμένη ανάρτηση.

Η επίμαχη φωτογραφία

«Είμαστε βαθιά λυπημένοι που η φωτογραφία τραβήχτηκε και λυπούμε επίσης για την πραγματική εκτύπωση», δήλωσε η H&M και πρόσθεσε: «Ως εκ τούτου, έχουμε αφαιρέσει όχι μόνο την εικόνα από τα κανάλια μας, αλλά και το ένδυμα από την προσφορά προϊόντων μας παγκοσμίως.»

Η αντιπαράθεση έρχεται σε μια ευαίσθητη στιγμή για την εταιρεία. Οι μετοχές της υποχώρησαν περισσότερο από 30% πέρυσι εν μέσω μιας απογοητευτικής εξέλιξης των πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα της.

Πηγή: koutipandoras.gr

2.035

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε μια απάντηση