Πριν απο μισή ώρα φασίστες επιτέθηκαν στην κατάληψη Παναιτωλίου 21.
Επιχείρησαν να ανοίξουν το παράθυρο και να βάλουν φωτιά, εντέλει έβαλαν βενζίνη και φωτιά στην είσοδο του κτιρίου χωρις ιδιαίτερη επιτυχία. Πέρασαν ξανά πάνω σε δίκυκλο και πέταξαν ένα τούβλο στην περιφρούρηση, η οποία τους κυνήγησε.
Είμαστε σε επιφυλακή, δεν υπάρχει κανένας/καμια τραυματίας.
Πηγή: https://athens.indymedia.org
1.118






