Νατάσσα Μποφίλιου τραγουδά για τον Παύλο και τη Μάγδα Φύσσα το «Βασίλεψες αστέρι μου» (Θεοδωράκης-Ρίτσος) MULTIMEDIAΒΙΝΤΕΟΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΜΟΥΣΙΚΗΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Σεπ 21, 2020 Από τη διαδικτυακή συναυλία «Τραγουδάμε για τον Παύλο 18/9/2020» Πηγή:ellinofreneianet.gr 103