Διευθυντής σχολείου μετατρέπει την τηλεκπαίδευση σε απεργοσπαστικό μηχανισμό!

Διευθυντής σχολείου μετατρέπει την τηλεκπαίδευση σε απεργοσπαστικό μηχανισμό!

Χρήστος Κάτσικας

Σε μια πρωτοφανή ενέργεια προχώρησε ο διευθυντής του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθήνας ενόψει της γενικής απεργίας, την Πέμπτη 10 Ιουνίου, καλώντας τους εκπαιδευτικούς του σχολείου να κάνουν εξ αποστάσεως μαθήματα στο webex ανήμερα της απεργίας!!


Συγκεκριμένα, εν αγνοία του συλλόγου διδασκόντων, ενημέρωσε ηλεκτρονικά τους γονείς ότι τα μαθήματα την ημέρα της απεργίας 10/6 θα γίνουν εξ αποστάσεως στο webex, λόγω της δύσκολης πρόσβασης στο σχολείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς την εν λόγω ημέρα! Με την κίνηση του αυτή ο διευθυντής εντελώς αυθαίρετα βρίσκεται πιο μπροστά κι από τον υπό ψήφιση νόμο Χατζηδάκη, υλοποιώντας διατάξεις που πολύ θα ήθελε να είχε συμπεριλάβει ο υπουργός, καθώς είναι προφανές ότι μια τέτοια κίνηση υπονομεύει την απεργία!

Μέλη του ΔΣ της Ε’ ΕΛΜΕ Αθήνας και μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ επισκέφτηκαν το σχολείο για να μιλήσουν με τον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς. Ο κ. διευθυντής, αφού συνέκρινε τον εαυτό του με τον Καρτέσιο (!), προχώρησε σε απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προς τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους και αποκάλεσε υποτιμητικά τους καθηγητές του σχολείου «νενέκους».

Επικαλέστηκε φαιδρά προσχήματα για να δικαιολογήσει την απόφασή του για τηλεκπαίδευση σε μέρα απεργίας, όπως την ασφάλεια των μαθητών, την οποία θυμάται μόνο στις απεργίες αλλά όχι όταν, μεσούντος του κορονοϊού, τα παιδιά στοιβάζονται ανά 26 στις αίθουσες – κλουβάκια του σχολείου, ούτε όταν σαρδελοποιούνται στα μέσα μεταφοράς που πηγαινοφέρνουν τους μαθητές. Επιπλέον, επικαλέστηκε ότι με την τηλεκπαίδευση σε ημέρα απεργίας προστατεύει την απεργία μα και ο Χατζηδάκης λέει πως προστατεύει το 8ωρο αίροντάς το! Παραδέχτηκε ωστόσο ότι πράγματι η απόφασή του δεν πατάει πουθενά αλλά παρόλα αυτά δεν την παίρνει πίσω!

Σε ανακοίνωσή του το ΔΣ της Ε’ ΕΛΜΕ Αθήνας καταγγέλλει απερίφραστα την προκλητική, αυθαίρετη και αντιπαιδαγωγική ενέργεια του διευθυντή.

Και σημειώνει: «Δυστυχώς δεν εκπλησσόμαστε. Ο ίδιος Διευθυντής, συνεπής στην ίδια αντιδραστική αντίληψη, είχε επιμείνει και υλοποίησε τη ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων από την τάξη, την οποία ο κλάδος απέρριψε συλλήβδην, ενώ και με ετούτη και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Πλάκας χρησιμοποιήθηκε ως πιλότος των πιο αντιδραστικών μέτρων που έχει στα συρτάρια του το Υπουργείο».

Σύμπασα εκπαιδευτική κοινότητα, τα εκπαιδευτικά σωματεία και οι φορείς είχαν εγκαίρως προειδοποιήσει ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι το φάρμακο δια πάσα νόσο και ότι δε δέχονται την αυθαίρετη γενίκευσή της. Με όχημα την τηλεκπαίδευση επιχειρήθηκε να σπάσουν μαθητικές καταλήψεις ενώ και τα κτιριακά προβλήματα πολλών σχολείων παραμελήθηκαν. Παράλληλα έχουν καταγγείλει τις λεγόμενες τηλεσυνεδριάσεις συλλόγων εκτός ωραρίου κατά την καραντίνα αλλά και εκτός καραντίνας! Τώρα, γίνεται απόπειρα να σπάσουν την απεργία μέσω της τηλεκπαίδευσης!

Οι εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν την τηλεκπαίδευση μέσα στην πανδημία για να σταθούν δίπλα στους μαθητές τους, επισημαίνοντας ότι δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία. Άρα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως τέτοιο εργαλείο σε καμία περίπτωση έκτακτη ή μη, και ιδιαίτερα χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων. Και βεβαίως η εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να γίνεται λάστιχο στο όνομα των όποιων «έκτακτων συνθηκών» ούτε να μετατρέπεται η τηλεκπαίδευση σε απεργοσπαστικό μηχανισμό.


 

Πηγή: efsyn.gr

9

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε μια απάντηση