Την άρση της βουλευτικής ασυλίας του ακροδεξιού κόμματος “Σπαρτιάτες” αποφάσισε ομόφωνα η Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας σήμερα.
Θα εισηγηθεί την απόφασή της στην Ολομέλεια της Βουλής, η οποία και θα αποφασίσει τι θα γίνει.
Το θέμα θα συζητηθεί στην Ολομέλεια της Βουλής, σε επόμενη συνεδρίασή της προκειμένου να αποφασίσει την άρση ή μη της ασυλίας των 11 βουλευτών.
Πηγή: www.rosa.gr
21






