
Ποινική δικογραφία για πλαστογράφηση υπογραφών κατά την ίδρυση της «Φωνής Λογικής»



Ένα μείγμα κακόγουστης απόπειρας συγκινήσεων, αποκήρυξης μετά βδελυγμίας της δράσης της ναζιστικής οργάνωσης, ευφάνταστων διαψεύσεων και όψιμου και υποκριτικού -σε βαθμό ιεροσυλίας- θρήνου για τη ζωή του Παύλου Φύσσα, μπροστά στον κίνδυνο των νέων ποινών, ήταν η απολογία του Ηλία Καισιδιάρη στο Εφετείο Αθηνών την Παρασκευή, στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας δίκης για τη δράση της ναζιστικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή.
Μίλησε για «άθλιες εγκληματικές πράξεις που τελέστηκαν ακόμη και από υποστηρικτές του κόμματος, χωρίς καμία δική μου ευθύνη». Καταδίκασε τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα και την επίθεση εναντίον των Αιγυπτίων αλιεργατών. Όσον αφορά τις δηλώσεις του που περιλαμβάνονται στη δικογραφία ως υποκινητικές σε βία, ισχυρίστηκε πως άλλες έχουν παρερμηνευθεί και άλλες είναι ολικά ψευδείς, δηλαδή δεν του ανήκουν καν.
Είπε πως έμαθε για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα από δημοσιογράφους την επόμενη ημέρα. «Μου είπαν ότι το ρεπορτάζ ανέφερε πως τον σκότωσαν για το ποδόσφαιρο», είπε. Όταν ρωτήθηκε αν γνώριζε ότι ο Ρουπακιάς ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής και ότι στο σημείο της δολοφονίας υπήρχαν πολλά άτομα της Τοπικής Οργάνωσης Νίκαιας, απάντησε: «Προφανώς δεν το γνώριζα. Φαίνεται και από τις συνομιλίες και τα μηνύματά μου. Η δολοφονία Φύσσα ήταν η δολοφονία της Χρυσής Αυγής. Ένας συμπολίτης μας πέθανε — είναι καταδικαστέο. Αλλά είναι διπλά καταδικαστέο για μένα, γιατί ο δράστης ήταν από τη Χρυσή Αυγή. Ένα άθλιο έγκλημα που συνέβη μπροστά σε αστυνομικούς χωρίς να το αποτρέψει κανείς. Με δολοφόνησε κι εμένα, γιατί έχω περάσει έξι χρόνια στη φυλακή. Το καταδικάζω διαρκώς».
Σε άλλο σημείο ανάφερε: «Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, δεν θα είχα ανοίξει τα γραφεία της Χρυσής Αυγής πανελλαδικά. Χάθηκε τελείως ο έλεγχος. Ό,τι περνάω σήμερα ως πολίτης είναι αποτέλεσμα εκείνης της επιλογής. Όμως τότε, το κόμμα βίωνε τεράστια άνθιση». Στο άκουσμα επισήμανσης ότι ο δημόσιος λόγος του δεν ήταν κατευναστικός, ανέφερε: «Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το περιβάλλον και τις συνθήκες. Μετά το χαστούκι στην Κανέλλη, πολλοί πολίτες με συνεχάρησαν. Έπρεπε να κατευνάσω αυτή την αντίδραση, γιατί δεν ήθελα να θεωρηθεί πως θα μπούμε με χαστούκια στη Βουλή. Δήλωσα ότι είμαστε κατά της βίας, και αυτό έφτασε παντού».
Αρνήθηκε την αποδεδειγμένη συμμετοχή του σε στρατιωτικού τύπου εκπαιδεύσεις: «Σας παρακαλώ, δεν έχω πάει ποτέ. Αν υπάρχει τέτοιο στοιχείο, δείξτε το μου! Οι φωτογραφίες με στολή παραλλαγής είναι από δραστηριότητες της Λέσχης Εφέδρων Αξιωματικών, με άδεια του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας».
Αναφορικά με τις εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής στον Μελιγαλά με στρατιωτική ενδυμασία, είπε: «Ήταν δική μου ιδέα και το έχω μετανιώσει πολλές φορές. Μέσα στους χιλιάδες, οι δικοί μας ήταν ελάχιστοι. Προσωπικά δεν φορούσα παντελόνι παραλλαγής, μόνο το μαύρο μπλουζάκι, που είχε γίνει το «σήμα κατατεθέν». Ήθελα να τιμήσουμε τους πεσόντες με τρόπο επίσημο, όπως στο σχολείο, με παρέλαση. Στο βίντεο φαίνεται ότι προσπαθώ να δώσω βήμα και δεν μπορώ. Ήταν μια φαεινή ιδέα, που μετανιώνω πολύ».
Πηγή:www.efsyn.gr
Χτες το βράδυ φασίστες βάψανε τα τζάμια του συνεργατικού καφενείου με στοχαδια και συνθήματα.
Παρή Σπίνου
Διαχωρίζουν τη θέση τους όλοι οι «εμπλεκόμενοι», ο ένας μετά τον άλλον…
Σε μια ανακοίνωση που θα συζητηθεί προχώρησε ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Παπανδρέου, καταγγέλλοντας ότι στην στρατιωτική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου συμμετείχε οργάνωση με υπερ – ακροδεξιά χαρακτηριστικά.
Ο Τραμπ αναβιώνει τον ευγονισμό των χειρότερων εγκλημάτων κατά του ανθρώπινου είδους!
του Γιώργου Μητραλιά

Η ΑΝΡΙ (Associazione Nazionale Partigiani d’Italia – Εθνική Ένωση Ιταλών Παρτιζάνων) στην επαρχία του Φορλί-Τσεζένα προτείνει τον μουσακά σαν ένα νέο μέσο αντίστασης.
Η πρόταση αυτή έρχεται ως απάντηση στη συγκέντρωση των νοσταλγών του φασισμού στην Πρεντάπιο (Predappio), με την οργάνωση να διοργανώνει ελληνικό δείπνο.

Είναι κάποιες ειδήσεις που, αυτομάτως, βάζουν στα χείλη σου την ευχή: Και μη χειρότερα! Λες: Ενα λεπτό παιδιά, να πάρω ανάσα, αλλιώς θα μου στρίψει. Είδα («παρασκήνιο» «Συντακτών», 23/10) με τίτλο: «Λευκοί πρόσφυγες», από ρεπορτάζ της «Ουάσινγκτον Ποστ», ότι με τις δραστικές περικοπές του Τραμπ, οι πρόσφυγες που θα καταφύγουν φέτος στις ΗΠΑ (νόμιμα φαντάζομαι!) δεν θα ξεπεράσουν τις 7.500. Από τους οποίους (παύση…) 7.000 θα προέρχονται από Νότια Αφρική, θα είναι (άλλη παύση…) λευκοί (άλλη παύση…) Αφρικάνερς που τους καταπιέζει (κι άλλη παύση…) η μαύρη πλειοψηφία.
Ισως δεν είναι τυχαίο ότι η έως οξύμωρη αυτή ιστορία ξεκίνησε τον Μάιο, αμέσως μόλις, Φεβρουάριο, ο Τραμπ άρχισε να επιπίπτει κατά προσφύγων, κινούμενος υπέρ «καθαρής Αμερικής». Ενθαρρύνθηκε δε –αναμενόμενο!– από τον λευκό Νοτιοαφρικανό φίλο, συνεργάτη και υπουργό του ένα διάστημα, τον πολύ Ιλον Μασκ. Οπου, σύμφωνα με τότε ρεπορτάζ (Lifo, 12.5.25),«Η κυβέρνηση Τραμπ έχει δώσει προτεραιότητα στους “Αφρικάνερς”, υποστηρίζοντας ότι υφίστανται φυλετική δίωξη στη χώρα τους, παρά την έντονη άρνηση της νοτιοαφρικανικής κυβέρνησης που χαρακτηρίζει τους ισχυρισμούς αυτούς αβάσιμους και πολιτικά υποκινούμενους».
Πέραν της, βάσιμης, πιστεύω, υποψίας μου ότι ο Τραμπ (για τον Μασκ δεν το συζητάμε) έχει λόγους να προπαγανδίζει έναν «λευκό» ρατσισμό εναντίον του «μαύρου», που του πάει γάντι σαν επιχείρημα υπέρ της επιβολής μιας δικής του τάξεως με αποκλεισμούς όρεξη να ’χεις να μετράς… Είναι και λίγο ανατριχιαστικό σαν σύλληψη, ένας αντι-αντι-ρατσισμός (λευκοί να υφίστανται ρατσιστικό bullying από μαύρους), όπου οι δύο αρνήσεις του «αντι-αντί» ισοδυναμούν, ως γνωστόν, με κατάφαση.
Αρα, να περιμένουμε στις ΗΠΑ επί Τραμπ… ρατσισμό μεγέθους τυφώνα! Με… εργαλείο τους διωκόμενους Αφρικάνερς του απαρτχάιντ! Αυτά, 49 χρόνια μετά την εξέγερση των μαύρων μαθητών (για τη γλώσσα!) στο γκέτο του Σοβέτο με 174 νεκρούς, παιδιά και νέοι οι πιο πολλοί, 1.200 τραυματίες και 1.300 συλλήψεις. Η μνήμη δεν είναι… airbnb!
Πηγή:www.efsyn.gr

Συζήτηση επίκαιρης ερώτησης στην Ολομέλεια της Βουλής, Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025. (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)
Μια διάταξη που μοιάζει «φωτογραφική» υπάρχει στο σχέδιο νόμου του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη για το ΕΣΥ.