H ιταλική εφημερίδα καλεί όλους τους αναγνώστες της να υπογράψουν μια επιστολή: Εμείς λέμε ξεκάθαρα: Η Αθήνα δεν είναι μόνη.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να διώξει την Ελλάδα, επειδή ζητάει αναβολή στην αποπληρωμή του χρέους. Η Ιταλία συμμετέχει στο χρέος για 40 διs. Είναι ένα χρέος όλων των Ιταλών.
Ας πούμε πρώτοι εμείς λοιπόν, ότι χώρια που έχουμε πολλές αμφιβολίες για τη νομιμότητά του, αρνούμαστε την αποπληρωμή τους, τουλάχιστον μέχρι η Ελλάδα να μπορεί να το πληρώσει χωρίς να εξαντλεί, μέχρι θανάτου, τους πολίτες της, χωρίς να διαλύει την οικονομία της.













