
Στις 17 Νοεμβρίου 2020, άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. επιτέθηκαν σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων που προσπάθησαν να τιμήσουν την επέτειο της εξέγερσης του Νοέμβρη 1973 και να συνδέσουν τα αιτήματά της με τα σύγχρονα αιτήματα των ημερών μας, την ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας.




