Tags Posts tagged with "αξιολόγηση από την «πίσω πόρτα»"

αξιολόγηση από την «πίσω πόρτα»

Xωρίς να πάρει τη γνώμη των διανομέων, όπως είχε δεσμευτεί ύστερα από τον αγώνα τους τον περασμένο Σεπτέμβρη και χωρίς καν να τους ενημερώσει, η εταιρεία Efood ξεκίνησε εφαρμογή, στην οποία τα συνεργαζόμενα καταστήματα αξιολογούν την «επίδοση» των εργαζομένων. Αυτό καταγγέλλει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων Efood Θεσσαλονίκης. «Μήπως να περιμένουμε και απολύσεις ή λήξεις συνεργασίας ή όπως αλλιώς θα τις ονοματίσει;» διερωτάται με νόημα.


Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...