
Αν υπάρχει ένα στερεότυπο, που επιστρατεύτηκε κατά κόρον στην προσπάθεια της κυβέρνησης να πείσει για τη συγκρότηση κι εγκατάσταση πανεπιστημιακής αστυνομίας εντός των ελληνικών ΑΕΙ, αυτό ήταν το περίφημο «χτίσιμο» του γραφείου κάποιων πανεπιστημιακών από φοιτητές σαν ύψιστη απόδειξη της απαράδεκτης «ανομίας» που έχει τάχα μου επικρατήσει στα ελληνικά ΑΕΙ.




