Tags Posts tagged with "Επιστολή των μαθητών του 1ου ΓΕΛ Καισαριανής προς τη Δημοτική Αρχή"

Επιστολή των μαθητών του 1ου ΓΕΛ Καισαριανής προς τη Δημοτική Αρχή

Μια πολύ όμορφη ανακοίνωση, με ουσιαστικό περιεχόμενο, που βάζει τα πράγματα στη θέση τους, εξέδωσαν χθές οι μαθητές του 1ου Λυκείου Καισαριανής. Μια ανακοίνωση που λέει ΑΛΗΘΕΙΕΣ και κλείνει τα στόματα σε όσους προσπάθησαν να λασπολογήσουν και να απαξιώσουν τις αγωνίες των παιδιών για μόρφωση και υγεία! Επίσης αποκαλύπτει το ποιοι είναι απέναντι στα παιδιά τελικά, αφού  «Ο κος Κιτσέλλης μας διαβεβαίωσε ότι θα φροντίσει για την απόσυρση του άρθρου, αντικαθιστώντας το με ένα που λέει την αλήθεια» όπως λένε οι μαθητές, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. Αυτά το πρωί, γιατί το απόγευμα της ίδιας ημέρας, στην Δημοτική Επιτροπή Παιδείας (ΔΕΠ), που έγινε την Πέμπτη 24/09 ο Αντιδήμαρχος Παιδείας σε ευθεία επίθεση προς όλους, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς φώναζε όλο «υπερηφάνεια» ότι «Δεν ανακαλώ τίποτα και δεν κατεβάζω κανένα άρθρο»!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...