
Μεγάλο παν-καλλιτεχνικό συλλαλητήριο διοργανώνουν τη Δευτέρα 10 Γενάρη οι εργαζόμενοι στον χώρο του Πολιτισμού απαιτώντας μέτρα στήριξης για την υγεία και το εισόδημά τους. Το ραντεβού έχει δοθεί στις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια και θα ακολουθήσει πορεία στο Σύνταγμα.




