
Χωρίς κοινωνικό βοήθημα και οικονομική ενίσχυση θα μείνουν για πρώτη φορά φέτος τα Χριστούγεννα τα άτομα με αναπηρίες, ενώ επιπλέον κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης αναμένεται να λάβουν μόνο όσοι λαμβάνουν αυτό το επίδομα «και μόνον αυτοί», όπως επεσήμανε ο ιδρυτής της διαδικτυακής κοινότητας, «ο Συνήγορος των ΑμεΑ», Ανδρέας Μπαρδάκης. Την ίδια στιγμή, από την πλευρά της Πολιτείας δεν έχει δοθεί καμία εξήγηση με την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) στην Αθήνα να παραμένει, επίσης, χωρίς απάντηση έπειτα από σχετικό αίτημα.




