
Παρέμβαση του προπονητή και πρώην διεθνούς ποδοσφαιριστή, Σάββα Κωφίδη, για την απεργία πείνας και δίψας του Δημήτρη Κουφοντίνα:
Πρώτα απ’ όλα ο Κουφοντίνας είναι στη φυλακή γιατί ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για τη δράση της «17 Νοέμβρη» και παρέδωσε εκούσια τον εαυτό του στην κρίση της δικαστικής εξουσίας. Κρίθηκε και καταδικάστηκε στην ανώτερη ποινή που του αναλογούσε με τους νόμους, σαν συνέπεια των πράξεών του.




