
Νέα τακτική από το κίνημα πολιτικής ανυπακοής στη Μιανμάρ με τους διαδηλωτές υπέρ της δημοκρατίας να ζητούν από τους κατοίκους να ρίχνουν σκουπίδια στους δρόμους σε βασικές διασταυρώσεις της χώρας. Η έμπνευση για την ιδέα ήρθε λόγω των εκκλήσεων που μεταδόθηκαν μέσω ηχείων σε ορισμένες γειτονιές του χθες, προτρέποντας τους πολίτες να ρίξουν σωστά τα σκουπίδια.




