
Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των διανομέων στο χώρο του επισιτισμού, διεκδικώντας αλλαγή των εργασιακών τους δεδομένων. Σήμερα, Τετάρτη 22/09, είναι προγραμματισμένη τετράωρη στάση εργασίας και μοτοπορεία, τόσο σε Αθήνα όσο και Θεσσαλονίκη, με τελικό προορισμό τα κεντρικά γραφεία της efood.
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας 11 πμ με 3 μμ προχωρούν την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου «Άγιος Σάββας» ενάντια στην απόλυση, όπως καταγγέλουν, του προέδρου του σωματείου τους, Κώστα Καταραχιά. Η στάση εργασίας θα συνοδευτεί από συγκέντρωση στο προαύλιο του νοσοκομείου στις 11 το πρωί, στην οποία καλούνται ΕΙΝΑΠ, ΟΕΝΓΕ , ΠΟΕΔΗΝ, ΑΔΕΔΥ, σωματεία, φορείς και σύλλογοι καρκινοπαθών ασθενών.



