
Σε μια συμβολική αλλά και ουσιαστική δράση προχώρησαν το απόγευμα της Τρίτης μέλη του δημοτικού σχήματος «Η Πόλη Ανάποδα», σβήνοντας ναζιστικά σύμβολα όπως κέλτικοι σταυροί και σβάστικες που βρίσκονταν εδώ και εβδομάδες σε κεντρικά σημεία της πόλης, στην ευρύτερη περιοχή του Λευκού Πύργου.




