Tags Posts tagged with "To άγος των στρατοπέδων"

To άγος των στρατοπέδων

Πολυμέρης Βόγλης-αναπληρωτής καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Η καταστροφή του στρατοπέδου της Μόριας δεν φαίνεται να προβλημάτισε κανέναν από τους ιθύνοντες και τους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες. Η ιδέα «να τους μαζέψουμε όλους» σε κάποιο στρατόπεδο μακριά από την υπόλοιπη κοινωνία ή σε κάποια απομακρυσμένα και ακατοίκητα νησιά είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε υπουργούς, βουλευτές, δημοσιογράφους κ.ά. που θεωρούν ότι η Ελλάδα δέχεται εισβολή και ότι οι πρόσφυγες αποτελούν απειλή όχι μόνο για την εθνική ταυτότητα αλλά επιπλέον και για την εθνική ασφάλεια.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...