ΔΗΜΑΡ:»Εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή»

ΔΗΜΑΡ:»Εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή»

Ο εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ Ανδρέας Παπαδόπουλος πρότεινε χτες να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή.

«Νομίζω ότι οι πρακτικές και η δράση της είναι εκτός νόμου! Άρα είναι αποκλειστικά στην αρμοδιότητα του εισαγγελέα». Αυτό απάντησε ο εκπρόσωπος τύπου της ΔΗΜΑΡ Ανδρέας Παπαδόπουλος όταν ρωτήθηκε αν το κόμμα του ζητάει να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή.

Όπως ανέφερε: «Στελέχη της Χρυσής Αυγής έχουν απασχολήσει κατά κόρον τη δικαιοσύνη. Επιπλέον το μενού της δράσης της περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πογκρόμ κατά μεταναστών, επιθέσεις κατά πολιτών με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, «προειδοποιήσεις» σε επιχειρηματίες να μην προσλαμβάνουν μετανάστες, εποχούμενες επιθέσεις κατά ανυπεράσπιστων πολιτών και άλλα πολλά. Οι πρακτικές αυτές θυμίζουν περισσότερο μαφία παρά νόμιμη οργάνωση και βεβαίως παραπέμπουν στην περίοδο του Μεσοπολέμου».

Τελικά τους φασίστες θα τους διαλύσουν οι συνεργάτες τους ή εμείς;

Πηγή:www.capital.gr

58