Μηνιαίο Αρχείο:Οκτώβριος 2012

Κρατώντας σημαίες του ΚΚΕ, μέλη του Κομμουνιστικού Κόμματος συγκεντρώθηκαν στο βράχο της Ακροναυπλίας, σημείο μαρτυρίου αγωνιστών του Κομμουνιστικού κόμματος, στο Ναύπλιο.

Σε μια συμβολική κίνηση, προκειμένου να τιμήσουν τους φυλακισμένους, βασανισμένους, εκτελεσθέντες αγωνιστές και την αντίσταση κατά του φασισμού στη περίοδο του 1940, τα μέλη του ΚΚΕ σήκωσαν πανό που έγραφε: «Οχι στα μέτρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Όχι στο Φασισμό».

Στο μεταξύ, ομαλά πραγματοποιήθηκε η παρέλαση στην Τρίπολη, με τον υφυπουργό Οικονομικών Γιώργο Μαυραγάνη -που εκπροσώπησε την κυβέρνηση- να δηλώνει πως σαν Έλληνες θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και τις δυσκολίες.

Μόνη εξαίρεση μια ομάδα από το Εργατικό Κέντρο κι άλλη μια από το Αντιφασιστικό Μέτωπο Αρκαδίας, που είχαν αναρτήσει τα πανό τους στο χώρο της παρέλασης και φώναζαν συνθήματα σε όλη τη διάρκεια της. Στο τέλος, η ομάδα του Αντιφασιστικού μετώπου φωνάζοντας αντιμνημονιακά συνθήματα προσπάθησε να παρελάσει, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει, αφού απωθήθηκε από την αστυνομία. Δημιουργήθηκε μικρή ένταση και έγινε χρήση δακρυγόνου περιορίζοντας τους διαδηλωτές.

Στην Καλαμάτα ομάδα πολιτών φώναζαν συνθήματα ενώ προσπάθησαν να παρελάσουν. Η αστυνομία σταμάτησε την πορεία τους και μετά την απομάκρυνση των επισήμων, από τον χώρο τους άφησε και πέρασαν. Στην Κόρινθο χωρίς εξέδρα επισήμων η παρέλαση έληξε ήρεμα, αν και εκεί δεν έλειψαν τα συνθήματα.

Πηγη:http://on-news.gr/2012/10/28/%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CF%83%CE%AE%CE%BA%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CF%81%CE%AC%CF%87%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82/

 

Μεγάλη συναυλία αλληλεγγύης και οικονομικής ενίσχυσης για τους 15 συλληφθέντες της αντιφασιστικής μηχανοκίνητης πορείας που είχε γίνει στην Αθήνα, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 4 Νοεμβρίου στις 21:00 στο κλειστό γήπεδο Σπόρτιγκ στα Πατήσια. Η συναυλία θα είναι με τους: Γιάννη Αγγελάκα, Σωκράτη Μάλαμα, Αλκίνοο Ιωαννίδη και Illegal Operation με τη συμμετοχή του Κ. & Chris B.I(The Last Drive)

Η είσοδος μεταφράζεται ως κουπόνι οικονομικής ενίσχυσης και το κόστος θα είναι 6 ευρώ.

Ένταση και επεισόδια στην Κλεισούρα

Επεισόδια σημειώθηκαν πριν από λίγο στην Κλεισούρα της Πρεμετής όπου έχουν συγκεντρωθεί Έλληνες Διπλωμάτες καθώς και πλήθος βορειοηπειρωτών για να τιμήσουν τους πεσόντες του ’40.

Σύμφωνα με πληροφορίες Αλβανοί εθνικιστές έστησαν μπλόκο για να αποτρέψουν την διέλευση της αυτοκινητοπομπής του Έλληνα Πρέσβη και των ανθρώπων που τον συνοδεύουν.
Οι Αλβανοί που είχαν συγκεντρωθεί στον δρόμο που οδηγεί προς το νεκροταφείο των Ελλήνων στρατιωτών προσπάθησαν να σταματήσουν την αυτοκινητοπομπή και εκτόξευσαν βροχή από πέτρες προς το αμάξι του Πρέσβη της Ελλάδος στα Τίρανα, κ. Νικόλαου Πάζιου, χωρίς όμως να τραυματιστεί κανείς.
Ωστόσο στην περιοχή βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες «κρατάνε» τους Αλβανούς νεοναζί σε απόσταση ασφαλείας από το σημείο όπου πραγματοποιείτε η εκδήλωση προς τιμή των πεσόντων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον τέσσερα λεωφορεία γεμάτα συγγενείς των πεσόντων έχουν έρθει από την Ελλάδα για να αποτίσουν φόρο τιμής στους ήρωες του ’40, ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για το εάν βρίσκονται μαζί τους και μέλη της Χρυσής Αυγής.
Αξίζει να αναφέρουμε πως στην Κλεισούρα δόθηκε μια απ’ τις πιο σκληρές μάχες μεταξύ Ελλήνων και Ιταλών στρατιωτών. Οι εκδηλώσεις προς τιμή των πεσόντων του ’40 θα συνεχιστούν στο νεκροταφείο των Ελλήνων στρατιωτών που βρίσκεται στο χωριό Βουλιαράτι.

Πηγή:kostasxan.blogspot.com

H 86χρονη Βάσω Σταματίου είναι ένας μαντατοφόρος από την κόλαση. Είναι η τελευταία ίσως Ελληνίδα χριστιανή που βρίσκεται σήμερα ζωντανή αφού πέρασε από το κολαστήριο του Αουσβιτς Μπιρκενάου, άλλων δύο στρατοπέδων συγκέντρωσης, το Ράβενσμπρικ και το Μάγκντεμπουργ και κατάφερε τελικά να επιζήσει.

Η είδηση διαδίδεται από στόμα σε στόμα. Μαθήτρια σημαιοφόρος έκανε παρέλαση ξυπόλυτη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την κατάντια του ελληνικού λαού μας. Το Υπουργείο Παιδείας διαψεύδει το γεγονός, ωστόσο πολλοί γονείς και παρευρισκόμενοι το είδαν με τα ίδια τους τα μάτια…

Συνελήφθη το πρωί της Κυριακής ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης ύστερα από εντολή της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Αθηνών για παραβίαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων λόγω της δημοσίευση της «λίστας Λαγκαρντ» στο περιοδικό HotDoc. Ο Κώστας βαξεβάνης οδηγείτε στην ΓΑΔΑ και αμέσως μετά θα τον οδηγήσουν στο γραφείο του Εισαγγελέα Υπηρεσίας. Νωρίτερα ο δημοσιογράφος σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του είχε ανακοινώσει πως θα προσέλθει μόνος του στην Εισαγγελία προκειμένου να ζητήσει εξηγήσεις «για την παραθεσμική και μη νόμιμη συμπεριφορά» των εισαγγελικών αρχών. «Αναζητούν εμένα αντί για την αλήθεια», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε την ώρα που έδινε συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο». «Μπαίνουν στο σπίτι με εισαγγελέα τώρα. Με συλλαμβάνουν. Διαδώστε» γράφει πριν από λίγο στο προσωπικό του λογαριασμό ο Κώστας Βαξεβάνης.

«Μετά από 39 χρόνια αυτά έχω κάνει μόνο». Τα λόγια αυτά φέρονται να είναι τα τελευταία του σπουδαίου Ουαλού ποιητή Dylan Thomas. Δεν είναι λίγοι αυτοί, όμως, που θα διαφωνούσαν με την –παραπάνω από- σεμνή εκτίμηση αυτή του ποιητή για το έργο του.

Γεννημένος στις 27 Οκτωβρίου του 1914 στην Ουαλία, ο Dylan Thomas είναι γνωστός για την διορατική και μουσική φύση των στίχων του, για την οποία και θεωρείται από τους σημαντικότερους ποιητές του 20ου αιώνα. Μετά από μια σύντομη αποτυχημένη απόπειρα στο χώρο της δημοσιογραφίας, το 1934 μετακομίζει μόνιμα στο Λονδίνο. Έχει ήδη αρχίσει να γράφει ποιήματα και τον ίδιο, μάλιστα, χρόνο δημοσιεύει την πρώτη ποιητική του συλλογή με τίτλο «18 Ποιήματα.» Η συλλογή αυτή συναντά άμεση και απρόσμενη επιτυχία, καθώς κοινό και κριτικοί αναγνωρίζουν το μεγάλο ταλέντο του Thomas. Παρόλο που το προσωπικό του ύφος έρχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτό δημοφιλών ποιητών της εποχής, όπως οι Auden και Spencer, οι οποίοι έγραφαν με πιο ψυχρό και αποστασιοποιημένο τόνο.

Στις 18 Ιουνίου 1940, μετά την κατοχή της Γαλλίας από τον γερμανικό στρατό, τη συνθηκολόγησή της και την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από την κυβέρνηση Βισύ του στρατάρχη Πεταίν, ο στρατηγός Ντε Γκωλ, από τον ραδιοφωνικό σταθμό του BBC του Λονδίνου όπου είχε καταφύγει, απηύθυνε στους Γάλλους ένα σύντομο αλλά και πολυσήμαντο διάγγελμα:

οι ελεύθεροι Γάλλοι, εκείνοι των αποικιών κι όσοι κατέφυγαν στην Αγγλία, δεν αναγνώριζαν τη συνθηκολόγηση και συνέχιζαν τον πόλεμο κατά των Γερμανών στο όνομα της Γαλλίας. Εν κατακλείδι ο στρατηγός Ντε Γκωλ καλούσε τους Γάλλους σε αντίσταση (resistance) στον κατακτητή και το εγχώριο όργανό του, την πεταινική κυβέρνηση Βισύ.
Ο όρος «αντίσταση» συμπύκνωνε την πρακτική βούληση να συνεχισθεί ο αγώνας κατά του ναζισμού μέσα στις συνθήκες πλέον της Κατοχής. Αυτή η διακηρυγμένη βούληση αντάμωνε ιδεολογικά με τις νωπές, σχετικά, παραδόσεις του αντιφασισμού του Μεσοπολέμου, αλλά και με το παλαιότερο, από τον καιρό της Γαλλικής Επανάστασης, επαναστατικό εθνικολαϊκό πνεύμα: «Οι πολίτες έχουν υποχρέωση να εξεγείρονται εναντίον της τυραννίας», θέσπιζε ένα άρθρο της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη του 1789. Ποια άλλη τυραννία θα μπορούσε να είναι πιο απόλυτη κι απάνθρωπη από τη ναζιστική;

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...