Μηνιαίο Αρχείο:Οκτώβριος 2012

Τα χαΐρια μας εδώ. Ονείρατα της άκαυτης και της καμένης Σμύρνης (εκδ. Επτάλοφος-Ταμείον Θράκης, 2003) είναι μια καταγραφή της προφορικής μαρτυρίας της Αγγέλας Παπάζογλου, από τον γιο της Γεώργιο Παπάζογλου: για τη Σμύρνη, τον ξεριζωμό, την προσφυγιά και τη μετέπειτα ζωή της στην Κοκκινιά. Δημοσιεύουμε σήμερα ορισμένα αποσπάσματα, στα οποία η Παπάζογλου μιλάει για τους ταγματασφαλίτες (μας τα υπέδειξε η φίλη Ελένη Καρασαββίδου), καθώς ο γνήσιος λαϊκός της λόγος είναι, αρκετές φορές, πιο εύγλωττος από πολλές σελίδες αρθογραφίας.

Ο ένας μετά τον άλλο οι Μητροπολίτες παίρνουν θέση κατά της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής δηλώνοντας ότι ο ρατσισμός, η βία και η ξενοφοβία που καλλιεργεί δεν ταιριάζουν με τη διδασκαλία του Χριστού.

Τον χορό άνοιξε την προηγούμενη ο Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος, αντιδρώντας στις προκλήσεις των στελεχών και των οπαδών του Νίκου Μιχαλολιάκου, για να τον ακολουθήσουν τουλάχιστον οκτώ ακόμα Μητροπολίτες με δηλώσεις τους στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής».

Ο Μητροπολίτης Παύλος λέει ξεκάθαρα πως «όποιος τάσσεται στο πλευρό της Χρυσής Αυγής δεν μπορεί να είναι Χριστιανός» και υπενθυμίζει πως «η αδιαφορία του μέσου Γερμανού οδήγησε τον Χίτλερ στην εξουσία».

Να αφήσουν την Εκκλησία και τον Χριστό ήσυχους, καλεί τους χρυσαυγίτες αλλά και όσους δημιούργησαν το πρόβλημα με τη λαθρομετανάστευση ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος, που τονίζει πως «η Εκκλησία δεν μπορεί να είναι εναντίον των μεταναστών και των ξένων». «Δεν θα παίξουμε το παιχνίδι κανενός. Ουτε δεξιόστροφο ούτε αριστερόστροφο. Τα άκρα δεν ωφελούν» επισημαίνει.

«Οι πρακτικές βίας είναι κατακριτέες» τονίζει ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος, τονίζοντας ότι ο ρατσισμός και το μίσος δεν έχουν καμία σχέση με τη διδασκαλία του Χριστού».

Κατά της Χρυσής Αυγής τάσσεται και ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ο οποίος σημειώνει πως δεν συμφωνεί με την άποψη ότι μια μερίδα πολιτών μπορεί να υποκαθιστά το κράτος. «Ούτε δέχομαι τις βάναυσες συμπεριφορές απέναντι στους μετανάστες» λέει και υπογραμμίζει πως όταν κάποιοι ακραίοι τον ρώτησαν γιατί ταΐζει τους μετανάστς, τους απάντησε ότι «είναι εντολή του Ευαγγελίου». «Η πίστη ανήκει σε όλο το γένος των Ελλήνων», καταλήγει.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος, που επισημαίνει πως «ο Χριστός δεν διαχώριζε ανάλογα με το χρώμα, το φύλο, την εθνικότητα ή την θρησκεία».

«Δεν μπορούμε να ρίχνουμε τους μετανάστες που εισέρχονται στην χώρα μας στον Καιάδα» υποστηρίζει και ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος, και τονίζει ότι «δεν μπορούμε να συμπεριφερόμαστε στους ξένους σαν είναι κτήνη. Άνθρωποι είναι ανεξάρτητα των πιστεύω τους».

«Η Εκκλησία είναι κατά του ρατσισμού και της βίας» δηλώνει και ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος. «Είμαστε υπέρ της αγάπης, της πίστης και της ενότητας της κοινωνίας» λέει και υπογραμμίζει πως αρμόδια αρχή για την λαθρομετανάστευση είναι μόνο το ίδιο το Κράτος και η Πολιτεία.

«Όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια μας» σημειώνει και ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος, τονίζοντας ότι δεν συμφωνεί με τα κόμματα, όπως η Χρυσή Αυγή, που δεν ασπάζονται την χριστιανική πίστη. «Πρέπει να φερόμεθα ως Χριστιανοί. Τα άκρα δεν ωφελούν» δηλώνει και υπογραμμίζει πως με το να βρίσκονται οι μετανάστες «στο δρόμο ή να ζουν σε άθλιες συνθήκες σε σπίτια-τρώγλες, τους καταδικάζουν».

Λιγότερη φασαρία για τη Χρυσή Αυγή και περισσότερη δουλειά, ζητά ο Μητροπολίτης Χαλκίδας Χρυσόστομος, τονίζοντας ότι «είμαστε όλοι παιδιά του Θεού» ενώ μιλά για διαφήμιση της Χρυσής Αυγής από τα ΜΜΕ.

Η «Κόκκινη ζώνη» αφηγείται μέσα από τις παράλληλες ιστορίες τεσσάρων εφήβων Αφγανών, την πανομοιότυπη περιπέτεια που περνάνε όλοι οι Αφγανοί μετανάστες και πρόσφυγες (που για λόγους ζωής ή θανάτου εγκατέλειψαν τη πατρίδα τους) στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν μια καινούρια ζωή στην Ευρώπη, με σημείο εισόδου, και αφετηρία προς τη Δύση, την Ελλάδα. Φεύγουν, όμως, από έναν πόλεμο και φτάνουν σε έναν άλλον. Εγκαταλείπουν μια «κόκκινη ζώνη» για μια άλλη, στην Ευρωπαϊκή Ελλάδα.

Άγνωστοι βεβήλωσαν το Μνημείο του Ολοκαυτώματος των Εβραίων της Ρόδου. Το Μνημείο βρίσκεται στην Μεσαιωνική Πόλη και οι δράστες έβαψαν με μπογιά και τις έξι πλευρές του, παράλληλα δε σχημάτισαν την σβάστικα, αναγράφοντας και τα αρχικά ΑΜΕ, που προφανώς αναφέρονται σε άγνωστη, μέχρι στιγμής, οργάνωση.

Το περιστατικό συνέβη τις νυχτερινές ώρες της Παρασκευής προς το Σάββατο και εντοπίστηκε το πρωί. Ειδοποιήθηκε η Υπηρεσία Ασφαλείας Ρόδου η οποία διενεργεί ανακρίσεις και στο χώρο του Μνημείου βρέθηκε ένα σφουγγάρι που χρησιμοποίησαν οι δράστες για να το βάψουν.

Σημειώνεται ότι και άλλες φορές άγνωστοι προκάλεσαν βανδαλισμούς στο εν λόγω Μνημείο.

Το Μνημείο του Ολοκαυτώματος αναγέρθηκε το 2002 στην πλατεία Εβραίων Μαρτύρων που ήταν η παλαιά συνοικία των Εβραίων της Ρόδου πριν από τον πόλεμο. Στις έξι πλευρές του είναι γραμμένη σε ισάριθμες γλώσσες (ελληνική, γαλλική, αγγλική, ιταλική, εβραϊκή και λατίνο) η φράση «Μη ξεχάσεις ποτέ στην αιώνια μνήμη των 1604 Εβραίων της Ρόδου και της Κω που εξοντώθηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα θανάτου».

Προπολεμικά η εβραϊκή κοινότητα της Ρόδου ήταν από τις πιο ανθούσες στο νησί, αλλά τον Ιούλιο του 1944 οι Γερμανοί κατακτητές του νησιού συγκέντρωσαν τους 1600 Εβραίους και ύστερα από περιπετειώδες ταξίδι τους οδήγησαν στο Άουσβιτς Από αυτούς οι 1.200 οδηγήθηκαν κατευθείαν στα κρεματόρια και τελικά διασώθηκαν από τις συμμαχικές δυνάμεις μόνο 150 (120 γυναίκες και 30 άνδρες). Σήμερα. στη Ρόδο ζουν ελάχιστοι Εβραίοι.
Πηγή: Ta NEA

Ανεπανόρθωτα εκτεθειμένος είναι ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Δένδιας, που επιχείρησε να συγκαλύψει τα βασανιστήρια στη ΓΑΔΑ και να καθοδηγήσει με σκαιό τρόπο το έργο της δικαιοσύνης και μάλιστα σε αγαστή σύμπνοια με τη Χρυσή Αυγή. Όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Αυγή» της Κυριακής ο 7ος τακτικός ανακριτής που χειρίστηκε την υπόθεση διαπιστώνει εγκληματικές πράξεις τις οποίες διέπραξαν αστυνομικοί σε βάρος των 15 συλληφθέντων που συμμετείχαν στην αντιφαστιστική μοτοπορεία της 30ης Σεπτεμβρίου και με αναφορά του στον εισαγγελέα Πρωτοδικών ζητά την ποινική δίωξη των αστυνομικών της ομάδας ΔΕΛΤΑ για κακούργημα! Επιπλέον, οι ιατροδικαστικές εκθέσεις που σήμερα βλέπουν το φως της δημοσιότητας, εκτός από “βαριά σωματική βλάβη” κατέγραψαν και το σημάδι του αστυνομικού taser γεγονός που ο Ν. Δένδιας λοιδώρησε μέσα στη Βουλή διερωτώμενος “πιστεύει κανείς σοβαρά ότι καίμε τους κρατούμενους με αναπτήρα;”…

Ο γραμματεας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Χιου γράφει οτι «πρέπει να αρχίσουν να καθαρίζονται Μακρονησος και Γυαρος » επιβεβαιώνοντας απλώς την αγαστή συνεργασία της παραταξης του με τα ασπόνδυλα της νεοναζιστικής συμμορίας. Το φασιστοειδές , αφού διαπίστωσε ότι εκτέθηκε έβγαλε μια ανακοίνωση προσπαθώντας να  «μαζεψει» την φασιστική χοντράδα του επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον τίτλο του κειμένου: και φασιστας και βλακας.

Στην  ανακοίνωση του λέει:
Στη σημερινή εποχή είναι πολύ εύκολο να επιτίθεσαι και να κρίνεις πρόσωπα κρυμμένος πίσω από μία οθόνη………… Το σχόλιο αυτό ήταν ακραίας πολιτικής άποψης και το αναγνωρίζω όπως το αναγνωρίζει και ο ίδιος ο παραλήπτης, χωρίς αυτό να αναιρεί τις φιλελεύθερες απόψεις μου και τον πολιτικό μου χώρο στον οποίο ανήκω.

Πηγη:http://clandestinoeas.blogspot.gr

Πάντα η Φασιστική Ιδεολογία δικαιολογούσε- και δικαιολογεί- την εγκληματική πολιτική της με το δήθεν «ηθικό» επιχείρημα ότι αντιπροσωπεύει την δύναμη των «καθαρών χεριών» που θα «σκουπίσει την ανομία« και θα επαναφέρει την «τάξη« σε κοινωνίες αποσαθρωμένες από τα κοινωνικοπολιτικά αδιέξοδα που γεννούσε και γεννά η οικονομική κρίση. Αυτό ήταν και παραμένει το κύριο επιχείρημά της, με το οποίο επιδιώκει να καθυποτάξει και να καθοδηγήσει τις συνειδήσεις των περιθωριοποιούμενων μικροαστικών στρωμάτων- από όπου και εξάλλου αντλεί και όλη της την δυναμική. Οικονομική κρίση, φασισμός και περιθωριοποιημένα κοινωνικά στρώματα πάντα στην ιστορία βάδιζαν και βαδίζουν μαζί. Μόνο που τα «καθαρά χέρια» των Φασιστών ήταν και είναι βρώμικα από την «κόπρο» της Ιστορίας και βαμμένα στο ανθρώπινο αίμα! Γι’ αυτό και στην πραγματικότητα πάντα καλύπτονται και κρύβονται μέσα σε «αποστειρωμένα γάντια».

Οι απόγονοι του φασισμού – ναζισμού, της 4ηςΑυγούστου και της δικτατορίας του 1967, η «Χρυσή Αυγή» (ΧΑ), ο ΛΑ.Ο.Σ. κ.ά. πολλές φορές, με ιστορικές αναδρομές σε περιόδους των προγόνων τους, επιδιώκουν να δώσουν στις πολιτικές τους προτάσεις για την «εθνική ανάπτυξη» της χώρας ιστορικό προηγούμενο εφαρμογής και αποτελεσματικότητας.

Μια τέτοια αναφορά αναρτήθηκε πρόσφατα στο σάιτ της ΧΑ, με τίτλο: «Η καθιέρωση του κοινωνικού κράτους τότε και η ολοκληρωτική αποδόμησή του σήμερα». Εκτός από το θαυμασμό των φασιστοειδών στον Βίσμαρκ («θεμελιωτής του μοντέρνου κοινωνικού κράτους θεωρείται ο Γερμανός καγκελάριος Οττο φον Βίσμαρκ (1815-1898)»), μεταξύ άλλων αναφέρουν: «Στην πατρίδα μας, πρωτεργάτης του κοινωνικού κράτους υπήρξε ο Ιωάννης Μεταξάς».

Το «κοινωνικό κράτος» και η «κοινωνική μεταρρύθμιση» για τα οποία υπερηφανευόταν ο δικτάτορας, με τα ίδια επιχειρήματα και μέτρα που αράδιασαν στο σάιτ τους οι απόγονοί του είναι: το 8ωρο, οι συλλογικές συμβάσεις, η λειτουργία του ΙΚΑ, η καταπολέμηση της ανεργίας, η ρύθμιση των αγροτικών χρεών κ.ά.

Αυταπάγγελτη δίωξη άσκησε ο εισαγγελέας υπηρεσίας ημέρα Σάββατο, λίγες ώρες αφού κυκλοφόρησε το HOT DOC που δημοσιεύει τη λίστα Λαγκάρντ με τα 2.059 ονόματα ελλήνων που διατηρούσαν λογαριασμούς στην ελβετική HSBC στο δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη για παραβίαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων.

Aκούστε τι δήλωσε ο ίδιος μετά από λίγο

http://ntaksi.blogspot.gr/2012/10/blog-post_6081.html

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...