Μετά από πρωτοβουλία που πήραμε εκπαιδευτικοί της Α’Βάθμιας και Β’ Βάθμιας εκπαίδευσης, καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να συγκροτήσουμε άμεσα αντιφασιστικό μέτωπο στην παιδεία. Πρώτη συζήτηση της Κυριακή, 4/11, στις 6 μ.μ…Μαθητές ευπρόσδεκτοι…
Δεν υπάρχει δρόμος για την ειρήνη, η ειρήνη είναι ο δρόμος Γιορτή, διαδήλωση, εργαστήρι ιδεών… Ένα πανηγύρι της συνύπαρξης και της διαφορετικότητας, του αγώνα και...