Τώρα μας αντιμετωπίζουν ΚΑΙ με όπλα…

Τώρα μας αντιμετωπίζουν ΚΑΙ με όπλα…

Περίπου 130 όπλα, που εκτοξεύουν σφαίρες από καουτσούκ φέρεται να έχει στην διάθεσή της η ΕΛ.ΑΣ. και ήδη εμφάνισε ένα από αυτά την Τετάρτη, κατά τις επιχειρήσεις σε καταλήψεις κτηρίων στο κέντρο της Αθήνας, σε μία προσπάθεια τρομοκράτησης του κινήματος.

Το εν λόγω όπλο φωτογραφήθηκε στα χέρια άνδρα των ΕΚΑΜ, έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ κατά την επιχείρηση απομάκρυνσης των αλληλέγγυων στην κατάληψη της βίλας Αμαλίας, με ένα τέτοιο όπλο ανά χείρας
Το νέο όπλο λέγεται Manuhrin MR-35 Punch Gun («Όπλο Γροθιά») και ξεκίνησε να κατασκευάζεται την δεκαετία του ’90.
Πρόκειται για όπλα γαλλικής κατασκευής που στοιχίζουν περίπου 700 έως 800 ευρώ και τα οποία μπορεί να εκτοξεύσουν σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα, πέντε σφαιρίδια καουτσούκ. Κατά τα άλλα λεφτά δεν υπάρχουν…
Πηγη:www.in.gr
97