Μηνιαίο Αρχείο:Ιανουάριος 2013

Αντί να παραιτηθεί γιατί ΔΕΝ τηρεί τη νομιμότητα για τους βασανισμένους της ΓΑΔΑ κ τους μετανάστες, πανηγυρίζει κιολας

«To μήνυμα είναι σε κάθε περίπτωση ένα: Νομιμότητα παντού, από όλους και σε κάθε κατεύθυνση», ανέφερε σε δηλώσεις του ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, κ. Δένδιας σχετικά με την εξάρθρωση από την Ελληνική Αστυνομία της οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών.

Παράλληλα ο κ. Δένδιας κάνει λόγο για «πολύ μεγάλη» επιτυχία της ΕΛΑΣ, η οποία είναι «μία ακόμη ένδειξη της προσήλωσης, της συντριπτικής πλειοψηφίας των γυναικών και των ανδρών που υπηρετούν σε αυτή, στο έργο που η Πολιτεία τους εμπιστεύθηκε και στην αφοσίωσή τους στην προστασία του κοινωνικού συνόλου».

Πηγη:alterthess.gr

To σχόλιο του Eddie από το twitter

Οι ακραίες εκφράσεις μίσους θέλουν και ακραίες αντιδράσεις. Άλλωστε, με τον φασισμό δεν ανοίγεις διάλογο, τον καταστρέφεις!

Ο Κέβιν Πρινς Μπόατενγκ είχε μια μοναδική αντίδραση στα εμετικά σχόλια που άκουγε από ένα κομμάτι της εξέδρας των φίλων της Προ Πάτρια στο φιλικό παιχνίδι με τη Μίλαν.

Ο αγώνας είχε φτάσει στο 27′ και το σκορ ήταν 0-0, όταν ο Γκανέζος έγινε κάτοχος της μπάλας στα αριστερά.

Ξαφνικά, σταματάει, πιάνει την μπάλα και με μανία την κλωτσάει προς τους ρατσιστές οπαδούς των γηπεδούχων.

Αμέσως έβγαλε την μπλούζα και αποχώρησε από τον αγωνιστικό χώρο, με τους συμπαίκτες του και αυτούς της Προ Πάτρια να φεύγουν μαζί του.

Οι υπόλοιποι φίλοι των γηπεδούχων χειροκρότησαν και παράλληλα γιούχαραν το κομμάτι εκείνο που έκανε τις ασχήμιες κατά του Γκανέζου εξαιτίας του χρωματός του.

Με ψήφισμά της η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία καταδικάζει το «υγειονομικό εγχείρημα» της Χρυσής Αυγής λέγοντας χαρακτηριστικά: «Μετά το φασιστικής και ρατσιστικής έμπνευσης εγχείρημα της Χρυσής Αυγής να διοργανώνει αιμοδοσία με φυλετικά κριτήρια, επιχειρούν να διαμορφώσουν φορέα με την επωνυμία Γιατροί με Σύνορα που να παρέχει πάλι με φυλετικά κριτήρια ιατρικές υπηρεσίες και πράξεις»

«Η Χρυσή Αυγή επιδιώκει την καλλιέργεια του φυλετικού μίσους, αξιοποιώντας τις οξυμένες ανάγκες άνεργων και ανασφάλιστων, διότι η κυβέρνηση αφήνει χωρίς υπηρεσίες υγείας και φάρμακα, ένα όλο και μεγαλύτερο μέρος των λαϊκών στρωμάτων που αδυνατούν να διασφαλίσουν ακόμα και τις πιο στοιχειώδεις υπηρεσίες ιατροφαρμακευτικής και νοσηλευτικής περίθαλψης» σημειώνει.

Η Ομοσπονδία ζητά μάλιστα από όλους τους γιατρούς να απομονώσουν το ρατσιστικό εγχείρημα και να «απορρίψουμε τέτοιου είδους «προσφορές» που δηλητηριάζουν με ρατσισμό και φυλετικές διακρίσεις την άσκηση της ιατρικής επιστήμης».

Πηγη:www.tvxs.gr

Όταν οι φασίστες στέκονται προσοχή στα αφεντικά τους
αποδείξεις για την »συστημικότητα» της Χρυσής Αυγής
Ο φασισμός στηρίζεται και αναπτύσσεται σε περιόδους κρίσης του καπιταλισμού και επίθεσης στα δικαιώματα και τις κατακτήσεις του λαού, με έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: να βάλει “στο γύψο” τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τους καταστρεφόμενους μικρέμπορους και αυτοαπασχολούμενους, την νεολαία. Να θάψει την αντίσταση στην πολιτική που ασκείται από τις κυβερνήσεις του κεφαλαίου κάτω από τις μαύρες στολές και τα άρβυλα, να τσακίσει τα εργατικά συνδικάτα, να υποδείξει ως ένοχο για την κατάσταση τον διπλανό, εμπλέκοντας σε μια ενδοταξική διαμάχη όλους τους πληττόμενους από τις εφαρμοζόμενες πολιτικές, με μόνο κερδισμένο το μεγάλο κεφάλαιο που βγαίνει “λάδι” από τον εμφύλιο των φτωχών.

 

Η Χρυσή Αυγή, ως γνήσιο νεοναζιστικό μόρφωμα, υπηρετεί αυτόν ακριβώς τον σκοπό: αποπροσανατολίζει το λαό από το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η πολιτική συγκυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ – κεφαλαίου και υποδεικνύει ως υπεύθυνους για την κατάσταση τους μετανάστες, τους δημόσιους υπάλληλους, τους εργαζόμενους που αμείβονται λίγο καλύτερα.
Είναι ωστόσο οξύμωρο ότι ένα μόρφωμα που εξυπηρετεί τους πιο στρατηγικούς στόχους του συστήματος, το ξεζούμισμα του λαού, καταφέρνει να πλασάρεται ως “αντισυστημικό” και με αυτό το προσωπείο να μπει στην Βουλή μετά τις εκλογές του περασμένου καλοκαιριού. Στην εδραίωση του “αντισυστημικού” προσωπείου βέβαια βοήθησαν τα ΜΜΕ, που τους παρουσίαζαν ως κάτι νέο και άφθαρτο, αλλά και η αυταπάτες ότι για την κρίση φταίνε οι “κλέφτες πολιτικοί” και τα “λαμόγια” – τους οποίους η Χρυσή Αυγή υποσχέθηκε ότι θα τιμωρήσει με ωμή βία – και όχι το ίδιο το οικονομικό σύστημα, ο καπιταλισμός, ο οποίος έχει στο DNA του τις κρίσεις και γεννά τα φαινόμενα διαφθοράς.
Ωστόσο απ’ όταν οι νεοναζί έγιναν κοινοβουλευτικό κόμμα έχουν δώσει πολλά και συγκεκριμένα δείγματα γραφής για το πόσο “αντισυστημική” και αδιάφθορη δύναμη είναι. Ας δούμε λοιπόν, παρακολουθώντας την παρουσία τους στη Βουλή, αν τα χέρια του Μιχαλολιάκου και της συμμορίας του είναι όντως τόσο καθαρά όσο δηλώνει.

Στην εποχή της απόλυτης εμπορευματοποίησης και εκμετάλλευσης του ποδοσφαίρου, των ομάδων-εταιριών και των υπέρογκων και προκλητικών μισθών, των στημένων αγώνων και της ντόπας, της συνεχούς καταστολής και ελέγχου εντός και εκτός γηπέδων, της απαγόρευσης μετακίνησης των “φιλοξενουμένων” οπαδών και της έξαρσης του φασισμού στα γήπεδα…, αποφασίσαμε μια ομάδα ανθρώπων που αγαπούν τον αθλητισμό γενικά, να διοργανώσουμε ένα ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα που να εξυπηρετεί την ανάγκη όλων μας για άθληση και όχι το οικονομικό όφελος, για συναγωνισμό και όχι ανταγωνισμό, που να διοργανώνεται από όλους μας – για όλους μας. Μια εναλλακτική λίγκα ποδοσφαίρου στις γειτονιές της Αθήνας που θα ανατρέπει το σημερινό ποδοσφαιρικό μοντέλο, μια λίγκα αντιφασιστικού χαρακτήρα χωρίς διακρίσεις, μακριά από διαιτητές, από υποχρεωτικό αντίτιμο, κόντρα στην νοοτροπία των επάθλων, με στόχο εκτός από την καθαρή άθληση και την ευχαρίστησή μας, την προώθηση του αντιφασιστικού αγώνα.

Πιστεύουμε ότι έφτασε η ώρα να κάνουμε πράξεις τα πιστεύω μας, χωρίς να στεκόμαστε μόνο στα λόγια και να περάσουμε στην αντεπίθεση, χτίζοντας τα θεμέλια για το ποδόσφαιρο που οραματιζόμαστε. Δε θεωρούμε ότι με τον τρόπο αυτό θα αλλάξουμε τον κόσμο, πιστεύουμε όμως και αισιοδοξούμε ότι δημιουργώντας τις αυτοoργανωμένες εναλλακτικές δομές, κάνουμε ένα βήμα ενεργό στο να ευαισθητοποιήσουμε και να δραστηριοποιήσουμε την κοινωνία.

Του Γιάννη Γκλαρνέτατζη – Ομάδα AlterThess
Μέχρι τα τέλη του 19ου αιώνα η Θεσσαλονίκη, όπως κι ολόκληρη η Οθωμανική Αυτοκρατορία, είχε μια περισσότερο ημιφεουδαλική παρά καπιταλιστική οικονομική δομή. Τότε εμφανίστηκαν οι πρώτες μεγάλες βιομηχανικές μονάδες και ένα εξαθλιωμένο προλεταριάτο αποτελούμενο από εσωτερικούς μετανάστες, προερχόμενους από τα χωριά της βαλκανικής ενδοχώρας, αλλά και και από τον χώρο των βιοτεχνικών συντεχνιών που διαλύονταν. Η πρώτη απεργιακή κινητοποίηση στην πόλη, που καταγράφει η έκθεση της Φεντερασιόν προς το συνέδριο της Β΄ Διεθνούς στην Κοπενχάγη, συμβαίνει το 1904 στον τομέα της επεξεργασία καπνών (διόλου τυχαία καθώς οι εργαζόμενοι αυτού του τομέα θα είναι από τα πιο αγωνιστικά κομμάτια της εργατικής τάξης στα επόμενα χρόνια) κι αφορά και την Καβάλα με μια συμμετοχή της τάξης του 50%. Την επόμενη χρονιά έχουμε απεργία στα υφαντουργεία, τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και της πρωτεύουσας της αυτοκρατορίας. Το 1906 σημειώνονται απεργιακές κινητοποιήσεις σε ξυλουργεία, σιδηρουργεία κι επιχειρήσεις κεραμικής.1
Η μεγάλη, όμως, απεργιακή έκρηξη θα έρθει το 1908 πυροδοτημένη από τη νεοτουρκική επανάσταση. Στο “λίκνο της επανάστασης”, όπως θα αποκληθεί η πόλη, “στα εργαστήρια, στις βιοτεχνίες, στα μεγάλα καταστήματα, στα τραπεζικά ιδρύματα, οι μισθωτοί παρατάνε την δουλειά και εκδηλώνουν θορυβωδώς την δυσαρέσκειά τους για τα αφεντικά και τους επιστάτες.

Σύμφωνα με πληροφορίες ανήμερα της Πρωτοχρονιάς αστυνομικός στο κρατητήριο στην Αμυγδαλέζα κλώτσησε στο στομάχι τον 11χρονο(!!) αιχμάλωτο Τζουνεντ Σουμπεχαν (καταγωγή από το Πακιστάν), ο οποίος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου του παρέχονται οι πρώτες βοήθειες. Ο ανήλικος είχε ζητήσει πρίν από τον ξυλοδαρμό να πάει τουαλέτα.

Δεκαπέντε ανήλικοι κρατούμενοι ξεκίνησαν απεργία πείνας διαμαρτυρόμενοι για τους βασανισμούς,τους κάθε είδους εξευτελισμούς καθώς και τη ρατσιστική αντιμετώπιση που έχουν στα κρατητήρια από τους μπάτσους.

Πηγη:athens.indymedia.org

Την Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013, στις 4 μ.μ. στην Πατησίων έξω από την ΑΣΟΕΕ.

 

Την Παρασκευή 28/12 αστυνομικές δυνάμεις εισέβαλαν στους χώρους της ΑΣΟΕΕ.

Αρχικά δυνάμεις των ΜΑΤ επιτέθηκαν στους μικροπωλητές έξω από την ΑΣΟΕΕ συλλαμβάνοντας 16 εξ αυτών. Στη συνέχεια μπήκαν στη σχολή και κατέβηκαν στο υπόγειο όπου παραβίασαν τα πολιτικά στέκια των αριστερών σχημάτων του ΦΣ ΑΣΟΕΕ (Α.Ρ.Εν.Α. και ΡΑΣ-ΕΑΑΚ) καθώς και το Αυτοδιαχειριζόμενο Στέκι ΑΣΟΕΕ. Έκαναν έλεγχο, τράβηξαν φωτογραφίες, έκλεψαν αντικείμενα ενώ ξήλωσαν όλη την υποδομή του 98FM που στεγαζότανε στο χώρο. Ως μια πρώτη αντίδραση καλείται αυτή η πορεία.

«To ΠΑΣΟΚ λαμβάνει 3.107.705 ευρώ, η ΝΔ 2.429.469 ευρώ, το ΚΚΕ 746.737 ευρώ, ο ΛΑΟΣ 622.748 ευρώ, ο ΣΥΡΙΖΑ 556.005 ευρώ και οι Οικολόγοι-Πράσινοι 257.333 ευρώ.»
Στην απόφαση σημειώνεται ότι η χρηματοδότηση «προκύπτει από το ποσοστό εγκύρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν τα πολιτικά κόμματα, που συμμετείχαν στις αντίστοιχες εκλογές του έτους 2009».

Με άλλα λόγια η Χρυσή αυγή δεν εισπράττει τίποτα! Και δεν έχει εισπράξει ποτέ τίποτα γιατί ακόμα δίνονται τα χρωστούμενα της επιχορήγησης του 2012! Από τις επιχορηγήσεις δεν μας λέει ότι οργανώνει «συσσίτια»; Πού τα βρίσκει τα λεφτά λοιπόν; Και να ήταν μόνο τα «συσσίτια». Τα γραφεία που ανοίγει σε διάφορες πόλεις, (όταν ο ΣΥΡΙΖΑ με 30.000 μέλη δεν μπορεί να ανοίξει), με τι λεφτά τα νοικιάζει και τα συντηρεί; Ισως πράγματι από τις επιχορηγήσεις, αλλά όχι του κράτους. Από τις επιχορηγήσεις των εφοπλιστών, των τραπεζιτών, όλων αυτών τους οποίους γλείφει και υπηρετεί.

Πηγη:http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231228762

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...