Σύμφωνα με πληροφορίες ανήμερα της Πρωτοχρονιάς αστυνομικός στο κρατητήριο στην Αμυγδαλέζα κλώτσησε στο στομάχι τον 11χρονο(!!) αιχμάλωτο Τζουνεντ Σουμπεχαν (καταγωγή από το Πακιστάν), ο οποίος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου του παρέχονται οι πρώτες βοήθειες. Ο ανήλικος είχε ζητήσει πρίν από τον ξυλοδαρμό να πάει τουαλέτα.
Δεκαπέντε ανήλικοι κρατούμενοι ξεκίνησαν απεργία πείνας διαμαρτυρόμενοι για τους βασανισμούς,τους κάθε είδους εξευτελισμούς καθώς και τη ρατσιστική αντιμετώπιση που έχουν στα κρατητήρια από τους μπάτσους.
Πηγη:athens.indymedia.org
104






