Μηνιαίο Αρχείο:Μάρτιος 2013

μμΚαι η μέρα ξεκινά με το χαρτί της απόλυσης στα χέρια – Του Πέτρου Κατσάκου

Και η μέρα ξεκινά με το χαρτί της απόλυσης στα χέρια.Και ξαφνικά ένα πρωί περνάς στην άλλη όχθη. εκεί που ζουν οι περιττοίΔιαβαίνεις την κόκκινη γραμμή.Κοιτάς μέσα σου.

Αναρωτιέσαι.

Ψάχνεις το λάθος, παλεύεις με το θυμό και τη θλίψη.

Τόσον καιρό έγραφες για τους άλλους και τώρα πρέπει να γράψεις για τον ίδιο σου τον εαυτό.

7ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΑΠΡΙΛΗ 6μμ στον Πολυχώρο της Ανοικτής Πόλης (Πανεπιστημίου 56, Εμ.Μπενάκη 9 & Γαμβέτα 1 – 1ος όροφος)

Η επέτειος της 21ης Απρίλη 1967, είναι μια μαύρη επέτειος για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του ελληνικού λαού. Σήμερα, 46 χρόνια μετά το πραξικόπημα των συνταγματαρχών και 40 χρόνια από την εξέγερση του πολυτεχνείου που ήταν η αρχή του τέλους της χούντας, το σύνθημα ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι επίκαιρο όσο ποτέ:
Την ώρα που ολοένα περισσότεροι άνθρωποι βυθίζονται στη μνημονιακή φτώχεια, ανεργία και εξαθλίωση, οι αντιστάσεις του λαού αντιμετωπίζονται με ένταση του αυταρχισμού, εμπέδωση της «δημοκρατιας έκτακτης ανάγκης», απόπειρα στραγγαλισμού κάθε δικαιώματος που κατακτήθηκε με αγώνες στην περίοδο της μεταπολίτευσης. Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες απρόκλητων άγριων επεμβάσεων των ΜΑΤ σε κάθε αγωνιστική κινητοποίηση, διώξεων και επιτάξεων απεργών όπως στις συγκοινωνίες και στα λιμάνια. Μιας διακυβέρνησης fast – track μέσω πράξεων νομοθετικού περιεχομένου, με απόπειρες φίμωσης κινημάτων ολόκληρων τοπικών κοινωνιών που παλεύουν για την επιβίωσή τους, όπως στη Χαλκιδική.

βιαΤα κράτη μέλη της ΕΕ υποχρεούνται να διώκουν ποινικά τη δημόσια υποκίνηση σε ρατσιστική ή ξενοφοβική βία ή μίσος ξεκαθαρίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απαντώντας σε ερώτηση 22 ευρωβουλευτών, μεταξύ των οποίων και ελλήνων, σχετικά με τη δράση της Χρυσής Αυγής.

Βέβαια δεν μας λέει ποιος θα φροντίζει για τη δίωξη. Η αστυνομία που συνεργάζεται με τη Χρυσή Αυγή;

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεσμεύεται να καταπολεμήσει τα φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας με όλα τα μέσα που της παρέχουν οι Συνθήκες.  Η υποκίνηση ξενοφοβικού μίσους εναντίον μεμονωμένου προσώπου ή ομάδας προσώπων αποτελεί αδίκημα στην ΕΕ. Σύμφωνα με την απόφαση-πλαίσιο του Συμβουλίου για την καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ υποχρεούνται να διώκουν ποινικά την εκ προθέσεως δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους που στρέφεται κατά ομάδας προσώπων ή μέλους ομάδας που προσδιορίζονται βάσει της φυλής, του χρώματος, της θρησκείας, των γενεαλογικών καταβολών ή της εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής τους, συμπεριλαμβανομένης της υποκίνησης μέσω της διάδοσης πληροφοριών ή διανομής προπαγανδιστικών φυλλαδίων, εικόνων ή άλλου υλικού».


πανοΔιαβάστε τη συγκλονιστική μαρτυρία που έστειλε ο φίλος του «Κυριακάτικου Σχολείου Μεταναστών», Γιώργος Καρυστινός για τα όσα βίωσε ο ίδιος και όσοι βρέθηκαν χθες μαζί του Αστυνομικό Τμήμα Δραπετσώνας…

Νιώθω υποχρεωμένος να μιλήσω γι αυτά που είδα χθες στο Αστυνομικό Τμήμα Δραπετσώνας, στον Πειραιά. Δεν ξέρω πως αλλιώς μπορώ να βοηθήσω αυτούς τους συνανθρώπους μου και προσδοκώ να συμβάλλεται όλοι σε αυτό κοινοποιώντας την παρακάτω μαρτυρία.

Μετά τον ξυλοδαρμό από αστυνομικούς του τμήματος των ανθρώπων, που κρατούνται εκεί, όπως οι ίδιοι μας κατήγγειλαν, ως αντίδραση στην απεργία πείνας που ξεκίνησαν και μετά την απόπειρα αυτοκτονίας του 28χρονου κρατουμένου πρόσφυγα από την Παλαιστίνη Ιμπραχίμ Φαράζ, ενεργοί πολίτες του Πειραιά πραγματοποιήσαμε χθες 27/04/13 πορεία διαμαρτυρίας και συμπαράστασης. Όταν φτάσαμε έξω από το Α.Τ. Δραπετσώνας ο Διοικητής βγήκε μπροστά από τα ΜΑΤ, που είχαν παραταχθεί, μας ενημέρωσε και επέτρεψε σε μια ομάδα 5 ατόμων να μπούμε και να συνομιλήσουμε με τους ανθρώπους που κρατούνται στα κρατητήρια.

μονάδα του Δημοκρατικού Στρατού ΕλλάδοςΟ όρκος του μαχητή του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας

Εγώ, παιδί του λαού της Ελλάδας και μαχητής του ΔΣΕ, ορκίζομαι να πολεμήσω με το όπλο στο χέρι, να χύσω το αίμα μου και να δώσω και την ίδια μου τη ζωή για να διώξω απ’ τα χώματα της πατρίδας μου και τον τελευταίο ξένο καταχτητή. Για να εξαφανίσω κάθε ίχνος φασισμού. Για να εξασφαλίσω και να υπερασπίσω την εθνική ανεξαρτησία και την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μου. Για να εξασφαλίσω και να υπερασπίσω τη δημοκρατία, την τιμή, την εργασία, την περιουσία και την πρόοδο του λαού μου.
Ορκίζομαι να ‘μαι καλός, γενναίος και πειθαρχικός στρατιώτης, να εχτελώ όλες τις διαταγές των ανωτέρων μου, να τηρώ όλες τις διατάξεις του κανονισμού και να κρατώ τα μυστικά του ΔΣΕ.
Ορκίζομαι να ‘μαι υπόδειγμα καλής συμπεριφοράς προς το λαό, φορέας και εμψυχωτής στη λαϊκή ενότητα και συμφιλίωση και να αποφεύγω κάθε πράξη που θα με εκθέτει και θα με ατιμάζει, σαν άτομο και σαν μαχητή.
Ιδανικό μου έχω τη λεύτερη και ισχυρή δημοκρατική Ελλάδα και την πρόοδο και ευημερία του λαού. Και στην υπηρεσία του ιδανικού μου θέτω το όπλο μου και τη ζωή μου.
Αν ποτέ φανώ επίορκος και από κακή πρόθεση παραβώ τον όρκο μου ας πέσει πάνω μου αμείλικτο το τιμωρό χέρι της πατρίδας και το μίσος και η καταφρόνια του λαού μου.

9Τρεις νεαροί συνελήφθησαν και κρατούνται σε αστυνομικό τμήμα στο Βόλο, ως φερόμενοι δράστες της εμπρηστικής επίθεση σε ΑΤΜ της τράπεζας Κύπρου.

Συνελήφθησαν και κρατούνται οι τρεις φερόμενοι ως δράστες της επίθεσης με μολότοφ σε ΑΤΜ της Τράπεζας Κύπρου που έγινε μιάμιση ώρα περίπου μετά τα μεσάνυχτα, στην οδό Λαρίσης 150 στο Βόλο.

Βάσει των πληροφοριών, οι τρεις νεαροί, οι οποίοι αποπειράθηκαν να διαφύγουν με δίκυκλα, συνελήφθησαν λίγη ώρα μετά την ενέργειά τους και μέχρι τώρα κρατούνται στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου.

Στο μεταξύ, η αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα, φωτογραφίες από το «υλικό» που κατέσχεσε στα χέρια των τριών που πυρπόλησαν το ΑΤΜ της τράπεζας Κύπρου.

1

«Χιλιάδες εθνικιστές» κοκορεύονται ηλεκτρονικά οι χρυσαυγίτες όταν μαζεύουν τους γνωστούς 150 περιφερόμενους σε «εγκαίνια» κλπ. Προηγούμενοι νεοναζί, σαν του ΕΝΕΚ, ακόμα αναρτούν αντίζηλα δικές τους ογκωδέστερες φωτό, σαν από του «μακρυγιάννη» 1981, παρακαλώ!..

1Πριν τρεις δεκαετίες ο γιος του Θανάση  Απαλοχέρη έμπλεκε στα δίχτυα του γερμανικού νεοναζισμού. Σήμερα θα αναβαθμιζόταν σε ιδεολογικό καθοδηγητή των ελλήνων ναζί στη Γερμανία!

 Οι ιδεολογικές ρίζες, ο βίος και η πολιτεία του ναζιστικού μορφώματος που μπήκε για τα καλά στην καθημερινότητά μας από το περασμένο καλοκαίρι έχουν αναλυθεί τόσο πολύπλευρα και συστηματικά, που ένα ακόμη άρθρο για την αθεράπευτη χιτλερολαγνεία του θα ήταν περιττό.

 Για όποιον εξακολουθεί να έχει αμφιβολίες (κι όμως υπάρχουν ακόμα τέτοιοι…) για το τι εκπροσωπεί ιδεολογικά το κόμμα των μπράβων της νύχτας και των παρακρατικών συνεργατών της αστυνομίας, δεν έχει παρά να μελετήσει, ενδεικτικά, το εξαιρετικό βιβλίο του Δημήτρη Ψαρρά «Η Μαύρη Βίβλος της Χρυσής Αυγής» (εκδόσεις Πόλις, 2012) ή να διαβάσει τα ντοκουμέντα που παραθέτει το JUNGLE-Report στον «Φάκελο Χρυσή Αυγή».

123890-metanastisΚινητοποίηση έξω από το ΑΤ Δραπετσώνας διοργάνωσε σήμερα η Αντιναζιστική Πρωτοβουλία Πειραιά. Αντιπροσωπεία της συνάντησε τον διοικητή του ΑΤ και ενημερώθηκε ότι ο Ιμπραχήμ Φράζ, ο Παλαιστίνιος απεργός πείνας  που αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει καταπίνοντας υγρό καθαρισμού, αφέθηκε ελεύθερος.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πρωτοβουλία, η αντιπροσωπεία μπήκε μέσα στο κρατητήριο όπου για άλλη μια φορά οι κρατούμενοι μετανάστες διαμαρτυρήθηκαν για τις απαράδεκτες συνθήκες κράτησης αλλά και για την παράταση της φυλάκισης τους χωρίς καμία δικαιολόγηση.

ιθαγενειςτου Νίκου Νικήσιανη
Ας ξεκινήσουμε από τα νούμερα του Υπουργείου Εσωτερικών: από την εφαρμογή του νόμου Ραγκούση για την ιθαγένεια των παιδιών των μεταναστών, ως το πρόσφατο πάγωμά του, μέσα σε τρία χρόνια δηλαδή, ιθαγένεια πήραν 10.000 παιδιά· 4.500 επειδή γεννήθηκαν στην Ελλάδα και 5.500 επειδή συμπλήρωσαν τα αναγκαία έτη φοίτησης στα ελληνικά σχολεία.

Ας σκεφτούμε λίγο τι σημαίνει πρακτικά αυτό: ότι 10.000 παιδιά, τα οποία γεννήθηκαν από γονείς που ζουν μόνιμα και εργάζονται στην Ελλάδα, που πήγαν σχολείο και μεγάλωσαν στην Ελλάδα, που δεν γνωρίζουν άλλη χώρα ως «πατρίδα» και που φυσιολογικά θα μείνουν εδώ (εκτός βέβαια αν επιλέξουν τα ίδια μεγαλώνοντας να μεταναστεύσουν, μαζί με τους χιλιάδες άλλους νέους ελληνικής καταγωγής), αποκτήσανε μία απλή ταυτότητα. Ότι σε 10.000 ιθαγενείς με άλλα λόγια, αναγνωρίστηκε η αυτονόητη ιθαγένεια. Δεν θα χρειάζεται δηλαδή στα 18 τους να μαζεύουν υποχρεωτικά 150 ένσημα το χρόνο για να μην απελαθούν ως «λαθρομετανάστες». Πρόκειται μόνο για αυτό το τόσο απλό και τόσο στοιχειώδες δικαίωμα, το οποίο μάλιστα το απέκτησαν δυστυχώς τόσο λίγα παιδιά, εξαιτίας των ασφυκτικών όρων του νόμου Ραγκούση: 10.000 παιδιά, ένας στους χίλιους κατοίκους, κι αν δεχτούμε ότι οι μόνιμοι μετανάστες στη χώρα είναι περίπου 1 εκατομμύριο, ένας στους εκατό μετανάστες.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...