Μηνιαίο Αρχείο:Μάρτιος 2013

Δυο φοιτητές είναι νεκροί και τρεις χαροπαλεύουν, δηλητηριασμένοι από αναθυμιάσεις, προσπαθώντας να ζεσταθούν με ένα μαγκάλι.

Πέντε νέοι άνθρωποι από την Εύβοια και την Κρήτη, που βρέθηκαν στη Λάρισα για να σπουδάσουν, έγιναν βορά στη μνημονιακή πολιτική. Και έρχονται οι εκπρόσωποι της τρικομματικής κυβέρνησης και τα ΜΜΕ, να μας κάνουν τους λυπημένους και να μιλάνε για τραγωδία.

Δεν είναι ένα απλό δυστύχημα. Είναι δολοφονία με ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς την τρικομματική κυβέρνηση.

Όταν μισθοί, συντάξεις και επιδόματα περικόπτονται, όταν η ανεργία «σκαρφαλώνει» στο 30%, όταν τα κονδύλια για την Παιδεία καταβαραθρώνονται και τα προγράμματα για σίτιση και στέγαση των φοιτητών είναι ανύπαρκτα, δεν χρειάζεται καμιά έρευνα για να εξακριβωθούν τα αίτια αυτής της δολοφονίας.

Τα αίτια είναι η πολιτική της εξαθλίωσης που μας επιβάλλουν και η απάντηση είναι μία και μοναδική. Να οργανώσουμε ένα δυνατό κίνημα μέσα κι έξω από τα πανεπιστήμια, ικανό να διώξει οριστικά αυτή την κυβέρνηση και την πολιτική της.

Πηγή: rproject.gr

Τα προσωπικά στοιχεία και φωτογραφίες του 20χρονου Έλληνα που κρύβεται πίσω από τέσσερις ρατσιστικές επιθέσεις σε βάρος αλλοδαπών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής και ο οποίος συνελήφθη την Πέμπτη έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η ΕΛΑΣ. Πρόκειται για τον Κοντόμους Κωνσταντίνο του Αλκιβιάδη και της Δήμητρας, που γεννήθηκε το 1993, στο Μαρούσι Αττικής.

Ο 20χρονος, συνελήφθη, χθες το απόγευμα και κατηγορείται, για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συναυτουργία, εμπρησμό, βαριές σωματικές βλάβες, ληστεία και παραβάσεις σχετικές με τις εκρηκτικές ύλες.

Δύο μετανάστες μιλούν στο metrogreece.gr για την «διάπλαση των παίδων» από τη Χ.Α.

Από την Κέλλυ Φαναριώτη 

Πριν λίγες ημέρες η Χρυσή Αυγή ξεκίνησε την κατήχηση παιδιών ηλικίας 6-10 ετών, τα οποία το κείμενο της οργάνωσης αποκαλεί «μικρούς φίλους του κινήματος».

«Το Σάββατο 23-02-2013 στα γραφεία της Τ.Ο Αν. Αττικής στην Αρτέμιδα, άνοιξε ένας νέος κύκλος πνευματικής αφύπνισης με την ονομασία Διάπλαση των Παίδων, που αφορά το πιο υγιές κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας: τα νέα παιδιά! 20 και πλέον μικρά Ελληνόπουλα ηλικίας 6-10 ετών ήρθαν με τους γονείς τους και απόλαυσαν ένα υπέροχο διαδραστικό ταξίδι με οδηγούς τις 2 παιδαγωγούς της Τ.Ο. Οι Συναγωνίστριες εμφύσησαν τα Ελληνικά ιδεώδη στους μικρούς μας φίλους με προβολή παιδαγωγικού βίντεο και τα παιδιά συμμετείχαν στην συζήτηση για την γέννηση του αρχαίου κόσμου σύμφωνα με την αρχαία Ελληνική σκέψη, έμαθαν για τους Ολύμπιους Θεούς, το αρχαίο Ελληνικό Πάνθεον και τη Χριστιανική Πίστη», αναφέρει το κείμενο της επίσημης ιστοσελίδας του κινήματος.

Απολογούμενος βρίσκεται καθηγητής του 30ού Γυμνασίου Κυψέλης διότι επέτρεψε σε μαθήτρια του από την Πολωνία να απαντήσει στη μητρική της γλώσσα σε διαγώνισμα Γεωγραφίας! Το παιδί που φοιτά στην Α’ Γυμνασίου και δυσκολεύεται πολύ στα ελληνικά, ρώτησε τον καθηγητή του αν μπορεί να απαντήσει τις ερωτήσεις τού διαγωνίσματος στα πολωνικά. Ο καθηγητής γνωρίζοντας τις αντικειμενικές δυσκολίες του παιδιού και σεβόμενος την επιθυμία του να συμμετάσχει στην τάξη με όλες του τις δυνάμεις, επέτρεψε στο κορίτσι να γράψει στα πολωνικά. Οποίο αμάρτημα για τους… ελληναράδες μεταναστοφάγους. Ακούς εκεί να γράψει στα πολωνικά; «Αίσχος» για την ελληνική εκπαίδευση. Να δώσει εξηγήσεις ο καθηγητής. Αν το ζητούσε η Χρυσή Αυγή θα ήταν σίγουρα επικίνδυνο και αποκρουστικό, αλλά και εντελώς αναμενόμενο. Το θέμα όμως αποκτά τελείως διαφορετικές διαστάσεις, όταν το ζητά η διευθύντρια του σχολείου!

Υπόθεση: Μια ταινία ύμνος στα δημοκρατικά ιδεώδη και τον αγωνιστή Νίκο Μπελογιάννη που υπερασπίστηκε με τη ζωή του τα λαϊκά συμφέροντα, τη δημοκρατία, την ειρήνη, την εθνική ανεξαρτησία, την ταραγμένη περίοδο της μεταπολεμικής Ελλάδας.

Ο κομμουνιστής Νίκος Μπελογιάννης έγινε παγκοσμίος γνωστός ως «ο Άνθρωπος με το Γαρύφαλο», από την φωτογραφία που τράβηξε ο φωτογράφος Δήμος Σακελαρίου, κατά την διάρκεια της δίκης αυτού και άλλων 93 «συναγωνιστών», και η οποία φωτογραφία στη συνέχεια έγινε εξώφυλλο στον διεθνή τύπο, αλλά και αφορμή για ένα σκίτσο του Πικάσο. Με το θάνατο του Μπελογιάννη, ο Ρίτσος έγραψε ποίημα αφιερωμένο σε αυτόν, ενώ η θύελλα πιέσεων από το εξωτερικό, μετετράπη σε διεθνή κατακραυγή.

O πρωταγωνιστής Φοίβος Γκικόπουλος (εδώ σε μια και μοναδική εμφάνιση ως ηθοποιός, πλέον καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ).

Αν μπορούμε να περιγράψουμε την σημερινή συγκέντρωση με μια λέξη, αυτή θα ήταν ΘΡΙΑΜΒΟΣ!

Η μαζικότερη διαδήλωση που έχει γίνει στην Πάρο εδώ και χρόνια! Περισσότερα από 500 άτομα, νέοι, εργαζόμενοι, άνεργοι, μαθητές και πολλοί άλλοι, Έλληνες και ξένοι, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και είμαστε σίγουροι πως αυτή η συγκέντρωση του Παριανού λαού έδωσε ένα ξεκάθαρο μήνυμα εκεί που έπρεπε!

Μάλιστα στην πορεία που ακολούθησε είχαμε και απρόκλητη επίθεση της αστυνομίας  σε συνεργασία με τη χρυσή αυγή. Αλλά  ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά…

Πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο η συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το αστυνομικό μέγαρο στα Χανιά για τους 9 συμπολίτες μας που διώκονται ποινικά για την κατάληψη της αντιπεριφέρειας Κρήτης το Φεβρουάριο του 2012

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια 48ωρης γενικής απεργίας στις 10-11 του μήνα ενάντια στο 3ο μνημόνιο, πραγματοποιούνται μεγαλειώδεις διαδηλώσεις, τις οποίες ακολουθούν καταλήψεις σε πολλές πόλεις. Στα Χανιά η τεράστια πορεία στις 10 του Φλεβάρη 2012  κατέληξε στην αντιπεριφέρεια, όπου χιλιάδες διαδηλωτές προχώρησαν σε κατάληψη του κτιρίου, απαιτώντας την ανατροπή των μέτρων της κυβέρνησης, κατάληψη η οποία κράτησε 7 ημέρες. Κατά τη διάρκειά της γίνονταν καθημερινές συνελεύσεις των 200-250 ατόμων, που αποφάσιζαν για τη συνέχισή της και για τις διάφορες δράσεις.Εμείς από τη μεριά μας δηλώνουμε ότι η δίωξή μας είναι πολιτική και όπως όλες οι αντίστοιχες, είναι ξεκάθαρες στρατηγικές κινήσεις που σαν στόχο έχουν να τρομοκρατήσουν και να φιμώσουν όλο τον κόσμο που αντιστέκεται στη βαρβαρότητα, να ποινικοποιήσουν τους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες, τις μορφές πάλης του κινήματος και να εγκαθιδρύσουν ένα καθεστώς φόβου στην κοινωνία. Πιστεύουμε ότι οι κοινωνικοί, ταξικοί αγώνες και οι συλλογικές μορφές πάλης που κάθε φορά επιλέγονται, δεν είναι νόμιμοι ή παράνομοι, αλλά ΔΙΚΑΙΟΙ.
Δηλώνουμε επίσης ότι θα συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος τη συμμετοχή μας σε όλες τις κινητοποιήσεις που θα μας επιβάλουν οι συνειδήσεις μας. Η αλληλεγγύη και η θέληση των εργαζομένων, μισθωτών, ανέργων, συνταξιούχων και της νεολαίας, θα αποδειχθεί για μια ακόμα φορά πιο ισχυρή από τους εκάστοτε κυβερνώντες και τους παπαγάλους τους.

Καμία ανακωχή με την κυβέρνηση του μνημονίου και της καταστολής, καμια ανοχή στους νεοναζί!

Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμο» Χανίων

 

 

Εποχές δικτατορίας, όταν η ΕΑΤ-ΕΣΑ απήγαγε και βασάνιζε κόσμο, αναβιώνουν και πάλι στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με καταγγελία ενός κατοίκου της Ιερισσού, η Ασφάλεια Θεσσαλονίκης απήγαγε το γιο του και τρεις ακόμα φοιτητές, από σπίτι που τους φιλοξενούσε στη Θεσσαλονίκη.

Το πρωί της Πέμπτης επτά άνδρες της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης εισέβαλαν στο σπίτι, χωρίς ένταλμα και προσήγαγαν τα τέσσερα παιδιά.

Στη συνέχεια τα μετέφεραν στην Ασφάλεια Θεσσαλονίκης και ενώ τα δύο κορίτσια αφέθηκαν το μεσημέρι ελεύθερα, τα δύο αγόρια μεταφέρθηκαν στο υπόγειο του Αστυνομικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης για ανάκριση, αν και δεν υπήρχε κατηγορία εις βάρος τους.

Ο πατέρας του ενός αγοριού καταγγέλλει στο alterthess.gr ότι οι αστυνομικοί έκλεισαν το παιδί του σε σκοτεινό δωμάτιο, στο οποίο κάθε μία ώρα περίπου άνδρες της ασφάλειας εισέρχονταν και το χτυπούσαν με τα χέρια και το κλωτσούσαν.

Το παιδί εξαναγκάστηκε ακόμη σε λήψη γενετικού υλικού. Τα δύο αγόρια αφέθηκαν ελεύθερα το βράδυ.

Ο πατέρας του παιδιού τονίζει ότι πλέον οι κάτοικοι της Ιερισσού φοβούνται να περπατήσουν στους δρόμους καθώς παρακολουθούνται και δηλώνει ότι ο τρόπος με τον οποίο γίνονται οι προσαγωγές θυμίζει Χούντα.

Το ηθικό των κατοίκων πάντως δεν πτοείται και η αντίστασή τους στα σχέδια ξεπουλήματος της χώρας στις πολυεθνικές ολοένα και δυναμώνει.

ΠΗΓΗ: Alterthess.gr

 ΤΗΣ ΗΡΟΥΣ ΔΙΩΤΗ*

«Τα σπίτια στην πατρίδα μου είναι χαμηλά,

για τα βρώμικα νερά….»οι στέγες τους στάζουν, στην κουζίνα είναι ένας κουβάς

Σ’ ένα τέτοιο σπίτι γεννηθήκαμε.

Σ’ ένα τέτοιο σπίτι μεγαλώσαμε, αγαπήσαμε, ονειρευτήκαμε.

Σ’ ένα τέτοιο σπίτι οχυρωθήκαμε

και πολεμήσαμε.

Αυτή είναι η ιστορία μου».

Τ. Λειβαδίτης

Όλοι θυμόμαστε τις μεγάλες διαδηλώσεις των τελευταίων 3 χρόνων για την ανατροπή των πολιτικών που μας εξαθλιώνουν. Αφού η συστηματική συκοφάντηση των λαϊκών κινητοποιήσεων δεν φαίνεται από μόνη της να φέρνει αποτελέσματα, ακολουθείται και η “δοκιμασμένη οδός” της ποινικοποίησης των ταξικών και κοινωνικών αγώνων, σε μια προσπάθεια του κράτους να αποτρέψει τη διεύρυνση και την εξάπλωση των αντιστάσεων. Έτσι βλέπουμε πανελλαδικά εκατοντάδες συλλήψεις όσων τολμούν να εκφράσουν την αντίδρασή τους στην καπιταλιστική λαίλαπα. Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, οι ντόπιοι εξουσιαστές ψήφισαν στο «μνημόνιο 3» διάταξη, σύμφωνα με την οποία, οι δημόσιοι υπάλληλοι για τους οποίους εκκρεμεί ΕΔΕ, τίθενται σε αργία για ένα χρόνο. Καταργείται λοιπόν και το τεκμήριο της αθωότητας μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Στη σημερινή κοινωνικοπολιτική κατάσταση γίνεται πλέον φανερή η ύπαρξη 2 κόσμων. Από τη μία πλευρά βρίσκεται το καθεστώς (διεθνές και ντόπιο), το οποίο σε συνεργασία με τα αστικά ΜΜΕ, τις δυνάμεις της αστυνομίας (ΜΑΤ, ΕΚΑΜ, ασφάλεια), αλλά και παρακρατικούς φασίστες, επιχειρούν να εμφυσήσουν τον φόβο και την αδράνεια στην κοινωνία. Απώτερος στόχος όλων αυτών είναι να βυθίσουν το λαό στην καταπίεση και την ανέχεια, προκειμένου να εκπληρώσουν τα σχέδια τους για την υλοποίηση ενός ολοκληρωτικού αύριο, όπου τα πάντα θα κινούνται γύρω από το όφελος του κέρδους των αφεντικών. Από την άλλη πλευρά βρίσκεται ο κόσμος του αγώνα. Συλλογικότητες, οργανώσεις, πρωτοβάθμια σωματεία, αυτοοργανωμένα εγχειρήματα, δομές αλληλεγγύης και υποστήριξης σε όποιον το έχει ανάγκη, καθώς και μεμονωμένοι αγωνιστές. Ένα σύνολο, το οποίο δεν αρκείται στο να μένει απαθές, αλλά επιλέγει να δρα και να προπαγανδίζει συνεχώς, πως ο αγώνας ενάντια σε αυτό το σύστημα είναι πια μονόδρομος, αν θέλουμε να μιλάμε για μία ουσιαστική αλλαγή στις ζωές μας. Ο καθένας παλεύει με τον δικό του τρόπο για μια κοινωνία ελευθερίας, ισότητας και αλληλεγγύης. Κύτταρο αυτού κόσμου είμαστε κι εμείς.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το Σάββατο 27 Ιουνίου στις 5 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 3η οργανωτική συνέλευση της 19ης Αντιρατσιστικής Γιορτής στο Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Γιατράκου 22 στο...