Με ομόφωνη απόφασή του, κατά τη συνεδρίαση της Πέμπτης 3 Οκτωβρίου, το Δημοτικό Συμβούλιο Κερατσινίου αποφάσισε τη μετονομασία της οδού Π. Τσαλδάρη, σε οδό Παύλου Φύσσα.
Πρόκειται για το δρόμο όπου οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής δολοφόνησαν τον Παύλο Φύσσα.
Πηγη:tvxs.gr
49







