Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της Συνομοσπονδίας, «σκοπός είναι να αναδειχτούν τα θέματα αναπηρίας ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους και να σταλεί ένα ηχηρό μήνυμα στην Πολιτεία και σε όλη την Κοινωνία: Φτάνει πια! Την κρίση την πληρώνουν αυτοί που δεν φταίνε, οι πλέον ευάλωτοι, οι φτωχότεροι των φτωχών, τα άτομα με αναπηρία και οι οικογένειές τους. Τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζεται ένα ισχυρό δίχτυ προστασίας από την οικονομική κρίση, που πλέον έχει μετατραπεί σε κρίση ανθρωπίνων δικαιωμάτων!
Ενημέρωση:
13:42 Ξεκινάει η πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών:

12:50 Παραμένουν στο υπουργείο Εργασίας τα άτομα με αναπηρία. Θα ακολουθήσει πορεία στο Οικονομικών.

12:05 Επιτροπή του συλλόγου αναπήρων έχει ανέβει στο υπουργείο Εργασίας. Σε λίγο θα συνεχίσουν με πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών. Ένα από τα πανό έξω από το υπουργείο Εργασίας:

Περισσότερες φωτογραφίες:

Φωτογραφία: MakisSinodinos





Φωτογραφίες: dromografos
– See more at: http://left.gr/news/pan-anapiriko-syllalitirio-fotografies#sthash.bgAOKRB8.dpuf







