Όταν η αντιπολίτευση μιλάει για ανθρωπιστική κρίση, τότε είναι λαϊκισμός. Όταν όμως εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας λέει ότι έχουμε πόλεμο τότε τι γίνεται;

Κρίση ειλικρίνειας; Ίσως. Δείτε το βίντεο. Στην τηλεοπτική εκπομπή «Εξελίξεις» στο ENA channel (τοπικός σταθμός της Καβάλας) και στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηεμμανουήλ το μέλος της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Γάκης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης με θέμα και τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου παραδέχτηκε πως έχουμε πόλεμο!!!
Χαρακτηριστική είναι η φράση του: «Με 30% ανεργία και με φτωχούς έξω να πεινάνε, εσείς τι λέτε, ότι έχουμε ειρήνη;».
– See more at: http://left.gr/news/i-krisi-eilikrineias-enos-neodimokrati-polemo-ehoyme-me-30-anergia-kai-me-ftohoys-exo-na#sthash.XIXFj0wc.dpuf
57






