«To ΠΑΣΟΚ λαμβάνει 3.107.705 ευρώ, η ΝΔ 2.429.469 ευρώ, το ΚΚΕ 746.737 ευρώ, ο ΛΑΟΣ 622.748 ευρώ, ο ΣΥΡΙΖΑ 556.005 ευρώ και οι Οικολόγοι-Πράσινοι 257.333 ευρώ.»
Στην απόφαση σημειώνεται ότι η χρηματοδότηση «προκύπτει από το ποσοστό εγκύρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν τα πολιτικά κόμματα, που συμμετείχαν στις αντίστοιχες εκλογές του έτους 2009».
Με άλλα λόγια η Χρυσή αυγή δεν εισπράττει τίποτα! Και δεν έχει εισπράξει ποτέ τίποτα γιατί ακόμα δίνονται τα χρωστούμενα της επιχορήγησης του 2012! Από τις επιχορηγήσεις δεν μας λέει ότι οργανώνει «συσσίτια»; Πού τα βρίσκει τα λεφτά λοιπόν; Και να ήταν μόνο τα «συσσίτια». Τα γραφεία που ανοίγει σε διάφορες πόλεις, (όταν ο ΣΥΡΙΖΑ με 30.000 μέλη δεν μπορεί να ανοίξει), με τι λεφτά τα νοικιάζει και τα συντηρεί; Ισως πράγματι από τις επιχορηγήσεις, αλλά όχι του κράτους. Από τις επιχορηγήσεις των εφοπλιστών, των τραπεζιτών, όλων αυτών τους οποίους γλείφει και υπηρετεί.
Πηγη:http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231228762













