Δυστυχώς αυτή η εβδομάδα που πέρασε πήρε από κοντά μας εκτός από τον γνωστό αγαπημένο μας μαθητή Izhar άλλο ένα παιδί από το Μπανγκλαντές τον Q.U
όπου εδώ και καιρό νοσηλευόταν με σοβαρό πρόβλημα υγείας σε γνωστό Νοσοκομείο των Αθηνών.
Από την πρώτη στιγμή που μας κοινοποίησε το πρόβλημά του ο συμπατριώτης του και μαθητής του Σχολείου μας όπως και η εκπαιδευτικός του , προσπαθήσαμε να του συμπαρασταθούμε με ό,τι τρόπο μπορούσαμε αλλά δυστυχώς έχασε την μάχη με την ζωή μόλις στα 27 του χρόνια.
Τα έξοδα μεταφοράς του και επιστροφής στην Πατρίδα του στοιχίζουν 1700 ευρώ
και καλούμε όποιον μπορεί να υποστηρίξει αυτή την προσπάθεια που κάνουμε
ώστε να καταφέρει αυτό το παιδί να φτάσει στην οικογένειά του
το συντομότερο δυνατόν.
Σας ευχαριστούμε πολύ
Τηλ. επικοινωνίας 210 4200917






