Την άρση ασυλίας του χρυσαυγίτη βουλευτή Γιώργου Γερμενή αποφάσισε να εισηγηθεί η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής.Αναβλήθηκε η απόφαση για τους Κώστα Μπαρμπαρούση, Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλο και Πολύβιο Ζησιμόπουλο.
Ο Γ. Γερμενής είχε στείλει υπόμνημα, καθώς είναι προφυλακισμένος, και η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία.
Ο Κ. Μπαρμπαρούσης και ο Χρ.Αλεξόπουλος ζήτησαν μία εβδομάδα παράταση.
Ο Πολ. Ζησιμόπουλος ενημέρωσε ότι βρίσκεται στο 401 νοσοκομείο και ζήτησε ολιγοήμερη αναβολή.
πηγή: enet.gr
55






