Για την αθώωση της Σώτης Τριανταφύλλου: η ισλαμοφοβία διατρέχει την ελληνική κοινωνία, διανόηση και δικαιοσύνη

Για την αθώωση της Σώτης Τριανταφύλλου: η ισλαμοφοβία διατρέχει την ελληνική κοινωνία, διανόηση και δικαιοσύνη

Screen Shot 2018-05-02 at 11.07.55 PMΑθώα έκρινε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο τη συγγραφέα Σώτη Τριανταφύλλου, που δικάστηκε για παραβίαση του αντιρατσιστικού νόμου μετά από αναφορά που είχε καταθέσει o Παναγιώτης Δημητράς, εκπρόσωπος του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ).

Η κ. Τριανταφύλλου, σε κείμενό της, με τίτλο «Rock and Roll Will Never Die», στην εφημερίδα Αthens Voice, τον Νοέμβριο του 2015, μία ημέρα μετά το μακελειό στο Μπατακλάν, υιοθετεί ισλαμοφοβική ρητορική εξισώνοντας τη βία και το μίσος με τη μουσουλμανική θρησκεία συνολικά.

«Η δίκη για ένα κείμενο που έχει αποκληθεί ακραία ρατσιστικό, από τις ειδικευμένες ΜΚΟ και την αρμόδια εκπρόσωπο της κυβέρνησης, ο ισχυρισμός μαρτύρων υπεράσπισης (σ.σ. Βασιλική Γεωργιάδου και Απόστολος Δοξιάδης) πως αντίθετα, «πρόκειται για κραυγή στο όνομα της αντιρατσιστικής βίας» και η αθωωτική απόφαση, με το σκεπτικό πως το κείμενο εκφράζει τις απόψεις όλων, δίνει την εικόνα πως η ισλαμοφοβία διατρέχει την ελληνική κοινωνία, διανόηση και δικαιοσύνη, όπως, η προ ετών, αθώωση του Κώστα Πλεύρη, έδειχνε το ίδιο για τον αντισημιτισμό. Η κυβέρνηση εξασφάλισε την έφεση μετά την αθώωση του Αμβρόσιου. Προ ετών είχε εξασφαλίσει την αίτηση αναίρεσης της αθωωτικής απόφασης για τον Πλεύρη. Περιμένουμε να δούμε αν θα κάνει το ίδιο τώρα», δηλώνει στο documentonews.gr ο κ. Δημητράς.

Η απόφαση του δικαστηρίου ήταν σύμφωνη με την πρόταση της εισαγγελέως, η οποία τόνισε ότι το εν λόγω κείμενο αποτελεί έκφραση άποψης. Η εισαγγελική λειτουργός ανέφερε ότι οι απόψεις της κατηγορουμένης «εκφράζουν τις απόψεις που πέρασαν από το μυαλό όλων μας μετά την επίθεση στο Μπατακλάν» και τόνισε ότι με το υπό κρίση κείμενο «δεν στοιχειοθετείται ούτε καν η αντικειμενική υπόσταση του εγκλήματος».

Η συγγραφέας στο κείμενό της, αποκαλούσε το Ισλάμ ως «ιδεολογία εκβαρβαρισμού», ενώ παράλληλα το χαρακτήριζε, εντελώς γενικευμένα, ως θρησκεία μίσους. Στο ίδιο κείμενο, παρέθεσε μια ρήση που απέδωσε – από μόνη της – στον Μάρκο Πόλο, η οποία έλεγε: «Φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι και μετριοπαθής αυτός που σου κρατάει για να το κόψουν».

Το σκεπτικό της αγωγής μάλιστα είχε να κάνει εξαρχής με την αναληθή απόδοση της ρήσης αυτής στον Πόλο. Δεδομένου του ότι με μια γρήγορη αναζήτηση στο Ίντερνετ ο οποιοσδήποτε μπορεί να διαπιστώσει πως ο Πόλο δεν είπε ποτέ κάτι τέτοιο, αποδεικνύει, σύμφωνα με τον κ. Δημητρά, πως πρόκειται για σκόπιμη διασπορά ρατσιστικών απόψεων.

Η υπόθεση δικάστηκε με τον αντιρατσιτικό νόμο, τον οποίο οι συνήγοροι της κ. Τριανταφύλλου έσπευσαν να κατηγορήσουν.

Ενδεικτικά αποσπάσματα του άρθρου:

«Το ισλάμ δεν είναι μια θρησκεία σαν τις άλλες, αγαπητοί συμπολίτες° είναι πολιτικό πρόγραμμα, είναι ιδεολογία εκβαρβαρισμού (…) Αν οι μετριοπαθείς μουσουλμάνοι (που, σας διαβεβαιώ, είναι λιγοστοί και αμήχανοι μέσα στο αγριεμένο ισλαμικό πλήθος), θέλουν να αποφύγουν τον στιγματισμό, πρέπει να κατέβουν μαζικά στους δρόμoυς – σήμερα, τώρα – και να διαμαρτυρηθούν για τα εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας που διαπράττονται στο όνομα του Αλλάχ. Όμως, θα επιμείνω: όπως έλεγε ο Μάρκο Πόλο, «φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι» (…) Απευθύνομαι στους ισλαμιστές και στους ποικίλους φίλους τους (…) ό,τι και να κάνετε, όσους και σκοτώσετε, συκοφαντήσετε και φιμώσετε, ο δυτικός πολιτισμός θα επιζήσει° είναι απείρως ισχυρότερος° εξάλλου, η εναλλακτική πρόταση ήταν και παραμένει η βαρβαρότητα».

Πηγή: http://www.documentonews.gr

346

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε μια απάντηση